Gönderen Konu: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?  (Okunma sayısı 6411 defa)

Jokey35

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 706
  • Saç ekimi sonuçları
Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« : 15 Eylül 2017, 15:38:50 »
Arkadaşlar bugün çok büyük ve merkezi bir eczaneye gittim, Solgar'ın standı ve satıcısı vardı. 5000 lik biotin in kalktığını, artık satılmadığını söyledi, en son 1.5 ay önce almıştım. 1 aydır yok falan dedi, bilgisi olan var mı bunla ilgili?
🏇🏇

Mert35

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 340
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #1 : 15 Eylül 2017, 16:42:27 »
2 hafta önce eczaneden aldım,satılıyordu  :)

emeklikel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1979
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #2 : 16 Eylül 2017, 06:14:46 »
zaman zaman piyasada bulunamayabiliyormulş eczacı arkadasla konustum sonra geliyormuş alırken birkaç kutu almak lazm o zaman
saçları ekmeydi dersin

Jokey35

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 706
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #3 : 17 Eylül 2017, 20:26:39 »
zaman zaman piyasada bulunamayabiliyormulş eczacı arkadasla konustum sonra geliyormuş alırken birkaç kutu almak lazm o zaman

Eyvallah dostum bulursam bırkaç kutu alayım o halde
🏇🏇

keskin55

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 685
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #4 : 06 Ekim 2017, 21:54:20 »
Benimdr en ayar oldugum konu. Lazim olunca bulamiyorum bir türlü

homer_jack

  • Newbie
  • *
  • İleti: 9
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #5 : 24 Ekim 2017, 18:51:43 »
artık üretilmiyor 5 gramlık olanı
arkadaşlar ben direkt fabrikayı aradım

Mert35

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 340
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #6 : 25 Ekim 2017, 10:11:17 »
Kutu dün bitti yapmayın beyler bugün gidip bakıcam  :)

Mert35

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 340
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #7 : 25 Ekim 2017, 17:23:45 »
Arkadaşlar gerçekten artık gelmiyecekmiş,bende o yüzden başka bi biotin aldım.

emeklikel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1979
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #8 : 26 Ekim 2017, 12:03:15 »
solgar iyidi medobiotin eskiden iyidi değişti medobiohtin oldu ama faydasıda azaldı hepsinde 5 mg biotin ama farkedio sonuca yansıması
saçları ekmeydi dersin

Mert35

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 340
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #9 : 26 Ekim 2017, 13:51:45 »
newita biotin aldım bakalım nasıl olacak.Varmı kullanan bunu solgar dan çok memnundum yahu.
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2017, 13:56:55 Gönderen: Mert35 »

Mehikoko

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 354
  • Bir zamanlar herkes "saçların dökülmüş" derdi...
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #10 : 26 Ekim 2017, 16:27:31 »
Kim demiş yok diye :)
Duygu denen şey, sadece kaybeden tarafta bulunan kimyasal bir kusurdur.

Mert35

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 340
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #11 : 26 Ekim 2017, 18:42:43 »
etrafımdaki bütün eczanelere baktım yok vallahi üzüldüm şimdi bak başka ilçelerede bakıcam :D

prelude034

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 272
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #12 : 27 Ekim 2017, 00:09:19 »
Solgar yerine dünya sıralamasında 1 numara olan Natrol markalı almaya çalışın. Google'de aratıncada görürsünüz Natrol sıralamada 1. sırada Solgar 3. sırada çıkıyor. Solgar'ın bilinirliği Türkiye'de daha yüksek olduğu için insanlar öncelik veriyor.

Mert35

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 340
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #13 : 27 Ekim 2017, 01:17:22 »
Arkadşlar nevita biotini almayın,daha oldugu yerden cıkartmaya calısınca parçalanıyor tablet.Solgar aramaya devam edeceğim çok memnundum ondan

emeklikel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1979
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Solgar Biotin 5000 kalktı mı?
« Yanıtla #14 : 27 Ekim 2017, 07:17:43 »
arkadasın eczacı onla konustum bu urun zaman zaman varıolup zaman zaman yok olabiliomuş
saçları ekmeydi dersin