Gönderen Konu: Tecrübeleriniz hakkında...  (Okunma sayısı 210 defa)

Musallah4

  • Newbie
  • *
  • İleti: 5
  • Saç ekimi sonuçları
Tecrübeleriniz hakkında...
« : 11 Temmuz 2018, 16:54:19 »
Merhaba arkadaşlar yaşım 21 6 7 aydır sayfayı takip ediyorum üyeliği bugün açtım sorularım olucak size tecrübelerinize dayanarak'tan arkadaşlar saçlarım 2 seneye yakındır dökülüyor ön şakak kısmı gitti gibi yani seyrek fazlasıyla 2 sene öncesine kadar fırça gibi olan saçıma bi çözüm bulamadan dökülmesini izledim bu zaman zarfında çektiğim sıkıntıları siz daha iyi bilirsiniz benle aynı şeyleri yaşamış bir çok insan vardır forumda şimdi konuya gelelim 2 .5 3 senedir crohn bağırsak hastalığım var ve tedavi edilmiyecek bi hastalık günde 8 tane hap kullanıyorum kullandığım haplar İmmuran ve Salofalk yan etkilerinde saç dökülmesi var yazıyor forumlarda ama doktorla görüştükten sonra sorduğum sorular zarfında dökülme yaşanmıyomuş salofalk ve immuran haplarının döktüğünü düşünmedi cildiyeye randevu verdi gittikten sonra kısaca özetliyim genetik dedi ama genetik olmuş olsa babam da dayılarda amcalarda kimsede kellik yok babamın yaşı 53 benden daha fazla saçı var şuan anlıyacagınız onlarda yaşanmadı diye bendede yaşanmama gibi bi ihtimal yok tabiki olabilir ama ne ara bu hastalık bana geldi ben bu şekilde saç dökülmesi yaşadım 85 kilodan 70'e düştüm şimdi toparlanıyorum yavaş yavaş allaha şükür ben doktorları yeterli bulmadığımdan dolayı inanmıyorum genetik olduğuna saç ekimi düşünüyorum şuan tahmini 13 14 bin bi bütçem var ön şakak kısmını sık bi şekilde ektirmek istiyorum önerebiliceginiz saç ekim merkezleri ve dökülmeler için hangi hastanede tedavi olmalıyım şunu söyliyebilirsiniz yaşın erken diye 30 yaşında ektirmek bana mantıklı gelmiyor açık konuşuyum 21 22 yaşımda saçım olmuyacaksa hiç olmasın şimdiden çok teşekkkür ediyorum yardımlarınız için

robie_fowliver

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Tecrübeleriniz hakkında...
« Yanıtla #1 : 11 Temmuz 2018, 19:15:16 »
Kardeşim önce bir saç durumunu gösterir fotoğraf, dönor alanını gösterir bir fotoğraf at görelim. İlacın hakkında bilgi sahibi değilim lakin saç dökülmesinin imnun(bağışıklık) sistem rahatsızlığı olduğunu iddia edenler var. Bence özel dermatologlara görün onlar gerekli testleri yapıp teşhisi koyabilirler.

Musallah4

  • Newbie
  • *
  • İleti: 5
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Tecrübeleriniz hakkında...
« Yanıtla #2 : 11 Temmuz 2018, 20:21:47 »
Soyle buyur atiyim

Musallah4

  • Newbie
  • *
  • İleti: 5
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Tecrübeleriniz hakkında...
« Yanıtla #3 : 11 Temmuz 2018, 20:24:23 »
Bu üstten

Musallah4

  • Newbie
  • *
  • İleti: 5
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Tecrübeleriniz hakkında...
« Yanıtla #4 : 11 Temmuz 2018, 20:24:49 »
şöyle 1 tane daha atıyım.

Musallah4

  • Newbie
  • *
  • İleti: 5
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Tecrübeleriniz hakkında...
« Yanıtla #5 : 11 Temmuz 2018, 20:30:22 »
Şu resimde dökülmerimden önceki halim yani 2 sene 2.5 sene önceki halim

robie_fowliver

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Tecrübeleriniz hakkında...
« Yanıtla #6 : 11 Temmuz 2018, 21:45:00 »
Uzman değilim sakın ahkâmımı dikkate alma ama dökülme pattern in  AGA dediğimiz erkek tipi kelliğe benziyor. Baya agresif gerçekleşmiş dökülmen. Yine de iyi bir uzmana görünmem mantıklı olacaktır. Belki kullandığın ilacın sonucu dökülmen gerçekleşmiştir. Server Serdaroglu Hoca var iyi bir dermatologtur. Ücreti biraz yüksek imiş veya alanında iyi başka dermatologlardan randevu alıp danışabilirsiniz.

saçınıkaybedenadam

  • Newbie
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Tecrübeleriniz hakkında...
« Yanıtla #7 : 13 Temmuz 2018, 01:02:53 »
Aga olan adamın saçı 21 yaşında böyleyken 23 ünde bu hale gelmez kesinlikle 21 inden önce belirtisi olurdu bir anda iki yılda saç dökülmez hızlıca .hızlı döküleceği varsa zaten 21 den önce ılan olurdu yani gidilata bakılırsa bence bu aga değil .hastalığınızla ve kullandığınız ilaçlarla alakalı olma ihtimali yüksek ,bu durumda alanında en iyi doktora gözükseniz dahi ne yazıkki bizden çok şey bilmiyorlar sonuçsuz kalır yani sadece minyatürleşmeye bakıyorlar minyatürleşme varsa aga diyorlar ,siz kendinizde bu açıdan irdeleyebilirsiniz saçın onlarca kes döngüye girmesi ve minyatürleşmesi lazım sizde böyle bir şey varmı aslında tam tepeden ve net bir fotoğrafınız olsa agaya benzeyip benzemediğini az çok kestire biliriz.

Kel-bradpitt-kel

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 164
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Tecrübeleriniz hakkında...
« Yanıtla #8 : 13 Temmuz 2018, 01:14:31 »
Dostum dökülmen çok agresif olmuş. Senin psikolojini iyi biliyorum. İnan ki doktorların bir halt bildiği yok. En az 10 doktora gittim hiç biri bir gün bile finanstan bahsetmedi bana hatta minoxtan bile varsa yoksa para tuzakları zartı zurtu verdiler. Yani sana diyeceğim iyi bir doktor bul ona danış. Benim tahminim o ilaclardan olmuştur bu. Eğer o sebep olan ilacın bir alternatifi varsa senin için süper olur. Kronik hastalıklar malesef insanı ömür boyu ilaca mahküm bırakıyor:/
Ah angelina kel bredi sevemedin:/

Parabellum38

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 754
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Tecrübeleriniz hakkında...
« Yanıtla #9 : 14 Temmuz 2018, 00:45:22 »
Dökülmen ilaclardan olsuysa tedavi sürecin ne kadar sürecek onu bilmiyorum da bu ilacları devamli degil de hastalik gecene kadar kullanacaksan bence ekim olayinı acele etme ilaçlardan döküldü ise cikar büyük ihtimal o saclar geri.birde dedigin gibi dermatolog falan pek iş degil bende 2 ayri doktora gitmistim ekim öncesi kimse bahsetmedi finastan falan ben deyince evet kullan falan diyorlar.ancak sampuan yaziyorlar😀

JustADream

  • Newbie
  • *
  • İleti: 16
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Tecrübeleriniz hakkında...
« Yanıtla #10 : 14 Temmuz 2018, 14:35:12 »
Öncelikle çok geçmiş olsun sen benim kopyam gibi olmuşsun diyebilirim benimde yaş 23 yaklaşık 3 sene önce bnmd fırça gibiydi saçlar ama bi sıkıntı stres ve kötü bir tramva geçirdim genç yaşta kolay olmadı tabi haliyle saçlarım döküldü ve inceldi işte ama fotoları inceledim senin donör iyi ön bölgeye iyi bir yerde 1 seans ekim yaparsın herşey eskiye döner hayırlısıyla ama geçmişide unutamıyor insan kafana takma kazıtabilirsen 1 kere kazıt dökülme durumumu incele bence