Arkadaşlar selamlar,
Ekimin üzerinden belli bir zaman geçip sonuç da tatmin edince artık sıra saç şekillendirmeye geldi diye düşünüyorum

Instagram’da çokça Quad marka Wax önerisi gördüm. Bu forumda geçmişte Purple marka önerilmiş. Hair MD markasında da benzer bir ürün var.
- Deneyen kullanan marka önerisi veya uyarısı yapabilecek olan var mı?
- Wax kullanımı genel olarak saç sağlığına zararlı mı?