Herkese merhaba, öncelikle konu hakkında fikri olanlar cevaplarını esirgemezse çok sevinirim.
Süreç: yaklaşık 7 aydır genetik dökülmem nedeniyle tedavi uyguluyorum. Haftada 3 gün 0.5 dut, haftada 4 gün 1.25 mg fin günde iki adet xpecia tablet düzenli kullanıyorum. Haftanın bir günü de dermastamp yapıyorum. Ayrıca 2025 kasım ayında eksozom, mezoterapi ve prp yaptırmaya başladım ve sonuncu seansı mart ayında olacak şekilde prp ve mezoterapiye devam etrim. Bu süreçte androvium marka %5 topikal minoxidil içerikli sprey de kullandım. Fakat spreyi mart ayı sonunda kafa derimde yanma, pullanma, aşırı kepek problemleri nedeniyle bıraktım. İşte sorun burada başladı. Minoxidil in devamlılık gerektirmesi nedeniyle iki buçuk hafta aradan sonra rogaine marka %5 minoxidil köpük alıp aynı düzende kullanmaya devam ettim. Bunu kullanmamın üzerinden yaklaşık iki hafta geçtikten sonra saçlarım hacim kaybetmeye ve dökülmeye başladı. Shedding sürecine girdiğimi düşünerek devam ettim ve üzerinden yaklaşık altı hafta geçmesine rağmen dökülme artarak devam etti ve gözle görülür biçimde tedaviden sağladığım çoğu kazanımı kaybettim. Dermatolog randevusu aldım fakat süreçle ilgili bilgi verebilecek biri varsa çok sevinirim beni oldukça endişelendiriyor.
İlk fotoğraf tedaviye yeni başladığım ay
İkinci fotoğraf tedavinin yaklalık beşinci ayı
Son fotoğraf tedavinin yedinci ayı