Herkese merhabalar.
Saçlarım pandemiden sonra çok döküldü ve seyrekleşti 30 yaşındayım saçlarımı olabildiğince korumak ve daha iyi hale getirmek istiyorum daha önce 8-9 ay finasteride kullandım güzel denebilecek kadar sonuç aldım sonrasında devam edemedim şimdi de Dutasteride başladım daha etkili olduğunu öğrendiğim için , haftada 3 gün içiyorum 1 ay kullandım bir kutu bitirdim , şimdi yeni kutu alacağım ama kararsızım finasteride göre belirgin etkileri var sivilce yaptı tepe kısmım biraz daha seyrekleşti 1 ay için çok erken farkındayım ama 2. Kutuya geçmeden direk yeniden finasteride mi dönsem diye düşünüyorum siz değerli arkadaşların bilgileri benim için önemli güncel resimlerimi yükledim , saçımı analiz edip yorumlarsanız çok sevinirim teşekkürler 🙏🏽