Gönderen Konu: ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.  (Okunma sayısı 298 defa)

Yasin Gökmen

  • Newbie
  • *
  • İleti: 4
ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
« : 29 Ekim 2020, 06:35:28 »
Merhabalar 26 yaşındayım. Yaklaşık 1 yıldır düzenli olmasada xpecia tablet ve hairfortr sprey kullandım ama dediğim gibi düzenli değildi. sonra bu yaz 2 ay hiç bişey kullanmadım ara verdim şimdi minoxil sprey kullanıyorum ama dediğim gibi oda düzenli değil 4 günde 1 falan kullanıyorum. Sizce bu saçın durumu nedir ve ne yapmam gerekir ? eğer ekim yapılacaksa doğru zaman ne zaman olur ? ya da sürekli sprey mı kullanmalıyım ya da hap yardımlarınızı bekliyorum.

Canimo

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 287
Ynt: ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
« Yanıtla #1 : 29 Ekim 2020, 13:32:53 »
ön tarafa ekim yaptırman lazım kardeşim .tedaviyle olacak gibi değil.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 27161
Ynt: ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
« Yanıtla #2 : 29 Ekim 2020, 14:14:33 »
Biraz finasterid ce ön bölgeye sıklaştırma
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Yasin Gökmen

  • Newbie
  • *
  • İleti: 4
Ynt: ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
« Yanıtla #3 : 29 Ekim 2020, 15:32:44 »
ön tarafa ekim yaptırman lazım kardeşim .tedaviyle olacak gibi değil.

teşekkürler. peki sizce ekim için beklemeli miyim ? uygun yaş ne zaman

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 27161
Ynt: ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
« Yanıtla #4 : 29 Ekim 2020, 16:55:29 »
boyle cok sorun etmıyorum dersen bekle cunku saçların kötü değil

ekım ıcı ise yasın uygun


sadece merkez secımını doğru yap
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

proscar

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 348
Ynt: ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
« Yanıtla #5 : 29 Ekim 2020, 20:12:06 »
 dokulmeyi ilacla kontrol altına al sorunlu yerlere az biraz ekim genclikte genc kalırsın.orta yas adam kafasından kurtulursun küçük bir ekim tipini değiştirir

Yasin Gökmen

  • Newbie
  • *
  • İleti: 4
Ynt: ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
« Yanıtla #6 : 29 Ekim 2020, 23:14:42 »
boyle cok sorun etmıyorum dersen bekle cunku saçların kötü değil

ekım ıcı ise yasın uygun


sadece merkez secımını doğru yap

Peki dökülme devam eder mi hocam ? kaç yaşına kadar agresif dökülme olur ?

Leonidas

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1057
Ynt: ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
« Yanıtla #7 : 30 Ekim 2020, 00:03:23 »
hocam bence kötü durmuyor saçınız.
eğer yok ille ektircem diyosanız da forum da 1 hafta takılın konuları inceleyın zaten kararınızı verirsiniz.

Yasin Gökmen

  • Newbie
  • *
  • İleti: 4
Ynt: ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
« Yanıtla #8 : 05 Kasım 2020, 05:02:12 »
hocam bence kötü durmuyor saçınız.
eğer yok ille ektircem diyosanız da forum da 1 hafta takılın konuları inceleyın zaten kararınızı verirsiniz.

Hocam ektirmek mesele değilde. ektirdikten sonra dökülme devam eder mi merak ettiğim o ilerleyen yaşlarda daha kötü bir görüntü olur diye korkuyorum. yani dökülme hızı ne zaman yavaşlar ve kaç yaşında ektirmek mantıklı onu bilmek istiyorum açıkçası

Hwoarang7

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 234
Ynt: ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
« Yanıtla #9 : 05 Kasım 2020, 05:21:47 »
Dökülme vücudumuzda DHT olduğu sürece devam edebilir bunun için ailede kellik var mı sizin saç genetiginiz kime benziyor bunu bilmeniz ya da tahmin etmeniz lazım. Eğer babanıza benziyorsaniz ve o da atıyorum norwood 3 filanda ekim yaptırabilirsin. Eğer dersen şimdi rahatsız oluyorum ama dökülme riski var o zamanda anti androjen kullanman lazım yan etkilerine filan göz atıp , dökülmeyi yavaşlatır ya da durdurursunuz.

 

Facebook Twitter Instagram