Gönderen Konu: Ekilirken mevcut saçların yok sayılması.  (Okunma sayısı 253 defa)

Omondoles

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 24
Ekilirken mevcut saçların yok sayılması.
« : 18 Aralık 2020, 17:40:25 »
Selamlar arkadaşlar. Pandemi bütün hayati olumsuz etkiledi. Maalesef düşündüğüm yerde Ekim yaptıramayacağım. Yerel bir Ekim merkezine görüşmeye gittim ve bana mevcut saçların zayıf olduğunu, ileride zaten dokuleceğini (yas 39) o yüzden onları yok sayıp sıfırdan Ekim yapmayı tavsiye etti. Tabi Bu Ekim vertex hariç olacak. Sizce mantıklı mi? Fikir vermesi açısından fotoyu ekliyorum.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1441
Ynt: Ekilirken mevcut saçların yok sayılması.
« Yanıtla #1 : 18 Aralık 2020, 17:49:47 »
 boyle saçmalıkmı olur saçma sapan konuşmuşlar kaale alma cılızlar dokulur.bu yasa kadar gelen guclu saçların var.aralara giremioz o kapasite bizde yok dokeriz araları dememişlerde boyle atmışlar.salla onları

Omondoles

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 24
Ynt: Ekilirken mevcut saçların yok sayılması.
« Yanıtla #2 : 18 Aralık 2020, 18:01:36 »
boyle saçmalıkmı olur saçma sapan konuşmuşlar kaale alma cılızlar dokulur.bu yasa kadar gelen guclu saçların var.aralara giremioz o kapasite bizde yok dokeriz araları dememişlerde boyle atmışlar.salla onları

Zaten aralara girme gibi bir düşüncesi yok. Ben mevcutları yok sayıp Ekim yaparım, mevcutlardan kalan kalır diyor. Yani kendisi de mevcutların büyük bölümünün zarar göreceğini ve dokulecegini söylüyor.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1441
Ynt: Ekilirken mevcut saçların yok sayılması.
« Yanıtla #3 : 18 Aralık 2020, 19:30:44 »
 saçma planlama.normal bir ekimci derki olan saçlarını guclendir kalan yerleride ekimle hallederler.ekimde orta bölgenin varolması avantıjdır.orası hazır varken nasıl yok sayılır.kalan saçların az sayıda değil hepside gidici incelmiş değil çoğu kalıcı duruyor.boyle bir avantajın var.

Omondoles

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 24
Ynt: Ekilirken mevcut saçların yok sayılması.
« Yanıtla #4 : 18 Aralık 2020, 21:19:19 »
Vallahi bende anlamadım. Forumda kıdemli diğer arkadaşların da fikrini merak ediyorum. Özellikle de Hintell’in

onizuka eikichi

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2688
Ynt: Ekilirken mevcut saçların yok sayılması.
« Yanıtla #5 : 18 Aralık 2020, 21:27:41 »
Beyefendi ben yerinizde olsam öncelikle zayıf saçlarımı güçlendirir daha sonra ekim arayışına girerdim. 39 yaşınızda ön bölümde hatrı sayılır saçlarınız var. O bölgelere zarar vermeden yapılacak saç ekimi ciddi görüntünüzü değiştirebilir. Tepeyi hiç düşünmeden ön orta hatta güzel bir planlama ile ekim yaptırıp, daha sonra tepeyi ikinci bir ekimle halledebilirseniz sizin için çok daha iyi olacaktır. Ama bütçeden dolayı tek seferde ekim yaptırmak istiyorsanız bile ön kısımda olan saçların bir şekilde sıklaştırılması gerekiyor bence. Donör alanınızı eklememişsiniz ancak iyi durumda ise donör alanı da potansiyel var gibi duruyor saçlarınızda.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

Omondoles

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 24
Ynt: Ekilirken mevcut saçların yok sayılması.
« Yanıtla #6 : 18 Aralık 2020, 21:52:36 »
Beyefendi ben yerinizde olsam öncelikle zayıf saçlarımı güçlendirir daha sonra ekim arayışına girerdim. 39 yaşınızda ön bölümde hatrı sayılır saçlarınız var. O bölgelere zarar vermeden yapılacak saç ekimi ciddi görüntünüzü değiştirebilir. Tepeyi hiç düşünmeden ön orta hatta güzel bir planlama ile ekim yaptırıp, daha sonra tepeyi ikinci bir ekimle halledebilirseniz sizin için çok daha iyi olacaktır. Ama bütçeden dolayı tek seferde ekim yaptırmak istiyorsanız bile ön kısımda olan saçların bir şekilde sıklaştırılması gerekiyor bence. Donör alanınızı eklememişsiniz ancak iyi durumda ise donör alanı da potansiyel var gibi duruyor saçlarınızda.

Daha önce konu açtığım için koymamistim. Kalın telli ve iyi olduğu söylenmişti.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1441
Ynt: Ekilirken mevcut saçların yok sayılması.
« Yanıtla #7 : 18 Aralık 2020, 22:15:18 »
 finasterid artı on ve tepe ekimiyle aralardaki sorunlu yerleri doldurmayla donorde iyi cozersin bu işi.

Kayser Soze

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 253
Ynt: Ekilirken mevcut saçların yok sayılması.
« Yanıtla #8 : 18 Aralık 2020, 22:18:04 »
39 yaşındaki bir kişinin bu kadar saçı yok sayılır mı yahu. Bu nasıl iştir.

 

Facebook Twitter Instagram