Gönderen Konu: Korona asisi  (Okunma sayısı 138 defa)

murattarum

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 53
Korona asisi
« : 04 Haziran 2021, 01:57:44 »
Ekimden 1 ay once 1. Dozumu vurulucam.muhtamelen 2. Dozda ekim sonrasi olucak.lanet olsun zaten en kucuk seyde killaniyorum bunun zarari varmi sunun zarari varmi diye koronadan sakın simdide asi isini dusun .ne dusunuyorsunuz asi etkilermi ekimi... Gerci kimse sonucunu gormedi hatta normal insanlar bile ilerki sonuclari gormedi ama ekim konusunda acaba zarari olurmu parayi bul ekimciye karar ver korona asi dalgasi ayri bir dert olsun lanet olsun!

Salvador

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1047
Ynt: Korona asisi
« Yanıtla #1 : 04 Haziran 2021, 02:30:49 »
Ekimden 1 ay once 1. Dozumu vurulucam.muhtamelen 2. Dozda ekim sonrasi olucak.lanet olsun zaten en kucuk seyde killaniyorum bunun zarari varmi sunun zarari varmi diye koronadan sakın simdide asi isini dusun .ne dusunuyorsunuz asi etkilermi ekimi... Gerci kimse sonucunu gormedi hatta normal insanlar bile ilerki sonuclari gormedi ama ekim konusunda acaba zarari olurmu parayi bul ekimciye karar ver korona asi dalgasi ayri bir dert olsun lanet olsun!
Aşı da muamma yan etkiden öldüm bittim diyen de var bana aşı çıktı hala olmadim.Asi karşıtı değilim ama 3 5 seneden önce aşı beklemeyin denilip bir anda gelen bu aşılar korkutuyor
Unutma ki şüphe gerçeğe ulaşmanın ilk adımıdır

murattarum

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 53
Ynt: Korona asisi
« Yanıtla #2 : 04 Haziran 2021, 02:41:36 »
Beni isyan etriren olan tam sac ekimine karar.vermisim para pul ekimci cozmusum.mental olarakta hazirlamisim kendimi.simdide.bu korona ile ugrasmak korona olmayalaim ekim tutmaz asi olmayalaim ekim tutmaz bezdim valla en sonunda cikicam.magaraya yasiycam.lanet olsun bu sac dokulmesine lanet olsun bu ekim derdine yeter ulan yeter can bizimkiside.ensonunda sıkicam bir kursun atliycam bir yerden bezdim bildigin gibi degil paramizla delik desik ettircez kendimizi onu bile yaptirirken 50 takla atiyoruz bu korona asisini direk sah damarindan yaptiricam

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3014
Ynt: Korona asisi
« Yanıtla #3 : 04 Haziran 2021, 12:52:43 »
 biz aşı olmadık öldükmü.olmazsın gecersin takılma bu kadar.

murattarum

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 53
Ynt: Korona asisi
« Yanıtla #4 : 04 Haziran 2021, 15:50:09 »
Mudur yurt disinda yasiyorum.burda asisiz nerdeyse ekmek vermiycekler sistem oraya dogru gidiyor asin yoksa

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3014
Ynt: Korona asisi
« Yanıtla #5 : 04 Haziran 2021, 16:56:21 »
 corananın saça gecici etkisi oluyor aşısınında olur piyasada laflar gezdiğine gore.ertele o zaman ekimi

murattarum

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 53
Ynt: Korona asisi
« Yanıtla #6 : 04 Haziran 2021, 16:59:47 »
Hmm olurmu acabaki. Arkadaslar yorumlariniz nelerdir erteledik zaten 2 yildir korona yuzunden

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 32896
Ynt: Korona asisi
« Yanıtla #7 : 04 Haziran 2021, 18:11:55 »
Bir alakası yok saç ekimi ile .
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Siddhartha

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2155
Ynt: Korona asisi
« Yanıtla #8 : 04 Haziran 2021, 20:01:35 »
Asi ile sac ekimi dokulmesi alakasi yok. Git asini yaptir kendini koru. O arada da ekimini yap
Everybody needs somebody to love
Everybody needs somebody to hate

 

Facebook Twitter Instagram