Gönderen Konu: finansterid yan etki  (Okunma sayısı 204 defa)

Meku

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
finansterid yan etki
« : 08 Haziran 2021, 09:10:41 »
Arkadaşlar merhaba,
Ekim gibi saç ekimi planladığımdan su anda medikal tedavi olarak sadece 25 gündür finansterid alıyorum, losyon vs kullanmıyorum. 
Ancak ilacın propektüsünde okuduğum yan etkilerden 2 tanesini görmeye başladım. 1. cisi saç derimde ve vücudumda oluşan kırmızı kabarcıklar sivilceden daha iri gibi, 2. cisi ise diğer yan etkiler. Sizce ilacın yan etkisi bu kadar sürede etki eder mi, başka ilaç mı kullanayım ekim ayına kadar ne önerirsiniz.

saçlarımın güncel halini de fotolara ekliyor ve özellikle hintell senden yorum bekliyorum.
« Son Düzenleme: 08 Haziran 2021, 14:15:37 Gönderen: Meku »

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1005
Ynt: finansterid yan etki
« Yanıtla #1 : 08 Haziran 2021, 19:47:50 »
3-5 gün falan desen, belki daha erken denebilirdi ama 25 gün yanetki görmek için yeterince uzun bir süredir.

 

Facebook Twitter Instagram