Gönderen Konu: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar  (Okunma sayısı 372 defa)

kelboy85

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 654
Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« : 17 Mayıs 2022, 18:58:15 »
2 yildir finastayim, yumurtaliklar da bi hassaslik soz konusu, ufacik bi dokunusta bile zipliyorum, sag testisin ustunde mavi bi damar belirdi. Cok korktum nedir bu

Virtüöz

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1767
Ynt: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« Yanıtla #1 : 17 Mayıs 2022, 19:11:52 »
Birde ben okşim mi?
Finasterid Proscar 1/4 - Günlük
Bioxcin Sarımsaklı Şampuan
NoFap & Spor


Tedavi Sürecim
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=16513

kelboy85

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 654
Ynt: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« Yanıtla #2 : 17 Mayıs 2022, 19:21:32 »
Birde ben okşim mi?
Dostum dassak gecmissin ama cok zor bi durum. korkuyorum resmen

zweig

  • Proscarkolik
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2046
  • 𝘗𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘶𝘳𝘦
Ynt: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« Yanıtla #3 : 17 Mayıs 2022, 19:42:38 »
Kardeşim bizler teşhis koymamız mümkün değil mutlaka görün normal değil.
Doktor değilim.Bu alanda eğitimim yok. Önerilerimin yalnızca araştırmayı seven bir birey olarak değerlendirilmesini isterim.

Virtüöz

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1767
Ynt: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« Yanıtla #4 : 17 Mayıs 2022, 20:55:36 »
Dostum dassak gecmissin ama cok zor bi durum. korkuyorum resmen

Konu dassak muhabeti olunca normal tabi   ;D Ciddi birşey olabilir fini bırak bir durumu gözlemle.Sonra mutlaka doktora git.
Finasterid Proscar 1/4 - Günlük
Bioxcin Sarımsaklı Şampuan
NoFap & Spor


Tedavi Sürecim
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=16513

Slayer91

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 437
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« Yanıtla #5 : 17 Mayıs 2022, 23:36:03 »
Dostum dassak gecmissin ama cok zor bi durum. korkuyorum resmen
Hocam Allah şifa versin öncelikle, iletinize,gelen cevaba ve hatta nickinize bayağı güldüm yani 😃 tabi yanlış anlamayın üzüldüm aslında duruma.Yani kelboy hocam tabi bizler kullanıcı deneyimlerini ön planda tutuyoruz ama böyle ciddi durumlarda doktor kontrolü daha önemli diye düşünüyorum,yani mesela ben 'bende de oldu geçti,takma geçiyor boşver' vs desem belki de önemli bir konuda sizi önemsizmiş algısına sokup belki yanlış ta yönlendirebilirdim ya da başkası..yani bu konu özelinde burda yapılacak yorumları ciddiye almayın derim, yarın ilk iş olarak bi kontrole gitmenizi tavsiye ederim,geçmiş olsun.
  • Yaşınız 31

DmitriAhmedov

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 305
Ynt: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« Yanıtla #6 : 18 Mayıs 2022, 17:52:01 »
2 yildir finastayim, yumurtaliklar da bi hassaslik soz konusu, ufacik bi dokunusta bile zipliyorum, sag testisin ustunde mavi bi damar belirdi. Cok korktum nedir bu
Varikosel olabilir dostum madem o kadar şiddetli bir ağrın var doktora niye gitmiyorsun kurban olduğum burada biz teşhis koysak ne olur koymasak ne olur acil git doktora bunlar gecistirilecek şeyler değil ben en son testisimden oluyordum ertelemekten sakin erteleme belki bir ilaçla geçecek şey ameliyata dönüşür bu arada virtüöz kaç yaşında adamsın ayıp ediyorsun.
  • Yaşınız 25

kelboy85

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 654
Ynt: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« Yanıtla #7 : 19 Mayıs 2022, 10:40:34 »
Varikosel olabilir dostum madem o kadar şiddetli bir ağrın var doktora niye gitmiyorsun kurban olduğum burada biz teşhis koysak ne olur koymasak ne olur acil git doktora bunlar gecistirilecek şeyler değil ben en son testisimden oluyordum ertelemekten sakin erteleme belki bir ilaçla geçecek şey ameliyata dönüşür bu arada virtüöz kaç yaşında adamsın ayıp ediyorsun.
Dostum bende varikoselden supheleniyorum ama agri yok sadece hassasiyet var. gidip bi gostericem doktora ama sisen kilcal damar varikosel givi duruyor. Finasla bi ilgisi olur mu acaba?

Pier

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 685
Ynt: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« Yanıtla #8 : 19 Mayıs 2022, 11:44:47 »
Doktora gösterdikten sonra buraya da yaz sonucu bakalım neymiş durum. Doktora Fin kullandığını söyle bakalım ne diyecek yani onunla alakası olma ihtimali var mı acaba?

Robert

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1076
Ynt: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« Yanıtla #9 : 21 Mayıs 2022, 14:08:54 »
Bende de ilk başta testislerde ağrı yapmıştı haftada bir oluyordu 3 hafta sürdü şuan öyle bir sorunum yok

baldman

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 442
Ynt: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« Yanıtla #10 : 22 Mayıs 2022, 01:28:11 »
tarifin varikosole benziyor.

Xeth

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1140
Ynt: Yumurtaliklarda hassasiyet ve mavi damar
« Yanıtla #11 : 24 Mayıs 2022, 16:09:20 »
ya kardesim afedersiniz ama sıkıntılı mısınız? bu tarif ettiğin şey sıradan bir şey mi sence, doktora gittin mi? testis torsiyonu olsaydı 12 saat içinde kısır olacaktın hâlâ burada cevap beklemişssin gözünü sevim
AlopexyT minoxidil (günde 8 fıs)
Finasterid 1.25 mg (her gün)
Yeşilçay (x1)
Clear şampuan
Magnezinc (günlük 1)
Setirizin 5mg

Bıraktıklarım; minoxil, bioxinin minoxidil, balen kabak, xpecia, loprox

Tedavi sürecim;
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=23060.0

 

Facebook Twitter Instagram