Gönderen Konu: Dr. Serkan Aygın Klinik 2.Ekim Planlama Hk. Şikayet  (Okunma sayısı 471 defa)

Constantine

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 40
Dr. Serkan Aygın Klinik 2.Ekim Planlama Hk. Şikayet
« : 21 Ağustos 2022, 15:23:11 »
Herkese merhaba,

Öncelikle belirtmek isterim ki bu konuyu Serkan Hoca ve ekimi gerçekleştiren ekipten bağımsız, onların sorumluluğu dışında açmaktayım.
Yaşadığım sorun, görüşmeleri ve detayları ayarlayan klinik çalışanı ve firma pazarlama müdürü ile ilgilidir.

Detaylı bir şekilde sorunumu anlatmaya çalışacağım için uzun bir yazı olabilir, sabırla okuyanlara şimdiden teşekkür ederim.

Özet olarak da burada iki cümle yazıp, kimsenin vaktini çalmadan detayları aşağıda açıklamak istiyorum.

Özet: 2 kere saç ekimi yapılacak şekilde planlanan operasyonun, 2. ekimden -operasyona 2 gün kala- anlaştığımdan daha
fazla bir fiyata yapılmak istenmesi üzerine iptal edilmesi olayıdır. Dolayısıyla saç ekim sürecim maalesef yarım kalmıştır.



Yaptığım araştırmalar ve bir arkadaşımın da ekim yaptırıp memnun kalması üzerine,
içime sinerek gidip görüştüğüm bir yer oldu Serkan Aygın Klinik.


Serkan Hoca ile görüştüğümüzde 2 ekim olarak planlama yapmanın doğru olacağını, 6 sonra kontrole gelmem gerektiğini
ve  süreci değerlendirerek, kalan ekimi de planlayacağını söylemesi üzerine, ben de kabul ederek saç ekimi operasyonu için günümü aldım.
29 Ekim 2020 tarihinde ilk saç ekimim, FUE yöntemiyle ön ve orta bölgeye 4200 greft olarak yapıldı.
Sitede başlığım da mevcut. Süreçten çok memnun kaldım ve yakın çevremden de çok doğal bir ekim olduğu konusunda güzel yorumlar aldım.


6 ay sonra kontrol görüşmesine çağrıldım ve tekrar Hoca ile görüştüm. Sürecin henüz tamamlanmadığı,
hızlandırmak için mezoterapi önerdiğini söyledi ve Eylül (2021) ayında görüşelim diyerek odadan ayrıldı.
Tabi görüşmeyi ayarlayan asistanı X Hanım'a da nereden kaç kök alınacağını, nerelere ekileceğini oradaki form üzerine yazdırdı.
Benimle iletişime geçileceğini söylediler ve klinikten ayrıldım.


Eylül (2021) ayı geldiğinde herhangi bir geri dönüş almadım ve kliniğin yazmasını bekledim. Ay ortası oldu, yine yazan yoktu.
Ay sonuna doğru artık ben yazdım ve asistan X Hanım çok dolu olduklarını, doktorun da beni 20 Kasım'da görebileceğini söyledi.
Halbuki ben en erken şekilde 2. saç ekimimi yaptırmak istiyordum.


Kasım (2021) ayında bir danışmanları ve Hoca ile görüşmemiz oldu. Yine 2. ekimde nereden, kaç kök alınacağı, ne kadar ekim yapılacağı
söylendi, notlar alındı ve detaylar için asistandan bilgi alabileceğim iletildi.

Eve döndüğümde mesaj ile X Hanım'dan fotolar ve operasyon günü için bilgi istedim, başka bir asistan olan Y Hanım ile görüşmem gerektiğini söyledi.
Görüştüm ve operasyon günü için Mayıs (2022) ayının uygun olduğunu söyledi, kabul ettim ve fiyatı da konuştuk.
Ben ilk gittiğimde 10bin olarak ekim yaptırdığım için yine aynı fiyat olacak diye düşündüm ancak fiyatın 15bin olarak değiştiğini söyledi.
Önceden bir fiyat belirlemediğimiz için kabul ettim.


Mayıs ayı geldiğinde hem bayrama denk gelmesi hem de bazı özel sebeplerden dolayı, ekimi ertelemek istediğimi belirttim. Y Hanım’ın Eylül ayında
fiyatların güncelleneceğini söylemesi üzerine, güncelleme olmadan önceki bir tarih uygunsa 15bin’den kabul ettiğimi yazdım ve 19 Ağustos tarihine gün aldım.
Bu mesajlaşma üzerinden fiyatın değişmeyeceğine dair teyit de aldım. Ekran görüntüsü mevcut.


Geldik 11 Ağustos tarihine, X Hanım bana Y Hanım’ın telefon numarası üzerinden operasyon ile ilgili bir değişiklik olup olmadığını sordu,
hayır dedim sorun yok. Haftaya ekim için hazır olduğumu söyledim.
Operasyondan bir gün öncesinde muayene olacağını ve saatini de ondan önceki gün söyleyeceğini iletti.

17 Ağustos muayane tarihinden bir gün önce bana Y Hanım ile fiyat konuşmamışsınız dedi.
Aylar öncesinden 15bin olarak konuştuğumu söylemem üzerine aynen şunları yazdı:
“Mümkün değil, 15.000’e almam ay sonuna kadar 25.000’den şu an güncel fiyat 35.000 TL”

Ben fiyatı şu anda sormadığımı, aylar öncesinden bu firma çalışanı Y Hanım’ın bana verdiği fiyatın bu olduğunu söyledim.
Anlaşmamız bu yöndeydi. İş yerimden iznimi, bütçemi, kalacağım yeri, gidişimi, dönüşümü ve mental durumumu buna göre ayarlamıştım.
Ancak Y Hanım’ın ayrıldığını söyleyerek bunu benim sorunum haline getirmeye çalıştı. Ekran görüntüleri attım, yazışmalar burada dedim.
Birbirlerinden haberdar olmamalarının sonucunun benim sorumluğum ve sorunum olmadığını belirttim. Bütün asistanlardan tek tek fiyat bilgisi alacak halim yoktu.


Pazarlama müdürümüz ile görüşüp dönüş yapacağım dedi, aradan 4 saat geçtikten sonra şunları yazdı:
“Görüştüm ben, sizden 15.000 TL alınacak”.
Teşekkür ettim, muayane olacak mı diye sordum, onu da 16:30 olarak belirlediğini söyledi ve görüşmeyi sonlandırdık.


Aradan 20 dk geçti. Telefonum çaldı. Pazarlama Müdürü olduğunu söyleyen bir beyefendi, yaşadığım bu durumdan dolayı üzgün olduğunu,
sorunu benden dinlemek istediğini söyledi. Ancak asıl amacının sorunumu dinlemek değil, konuyu kendi istediği düzleme çekerek üste çıkmak olduğunu
birkaç dakika içerisinde belli etti.


Bana Y Hanım’ın hatalı bilgi verdiğini, fiyatların daha o anlaşmayı yaptığımız tarihte bile öyle olmadığını, şu anda bile 35.000 olduğunu
ve 25binden aşağı bir fiyata yapamayacaklarını söyledi.
Ama X Hanım az önce 15bin olarak bilgi verdi, muayene saatini bile belirledi dedim. Yanlış anlamış, eski fiyattan yapalım demiştim,
aslında 25 demek istedim dedi. Dalga mı geçiyorsunuz ?


İznimi ve bütçemi bu doğrultuda planladığımı söylesem de 25binden aşağı ve taksitli bir şekilde olmayacağını söyledi.
Tabi bunları söylerken klasik kurumsal söylemler ve süslü cümleler kurdu. Çoğu müşteri hizmetlerinin kurduğu bu ezber cümlelerin
ne kadar içi boş ve olayı kapatmaya yönelik olduğunun farkındaydım.


Sonuç olarak bu kadar özenli ve kaliteli işler yapan bir kliniğin ve ekibin emeklerinin, böyle kurumsal, ticari kaygılar ve de amatör
bir süreç yönetimi dolayısıyla heba olması çok üzücü. Firma açısından da prestij kaybı olduğunu düşünüyorum. Haksız oldukları halde bunu düzeltmeye çalışmadılar.

Bana fiyat veren kendi çalışanları, fiyatı değiştiğini söyleyen kendi çalışanları. Müdür ile görüşüp tekrar yanlış bilgi veren yine kendi çalışanları.
Bütün bu olanların arasında tüm planları alt üst olan benim. Kaba tabirle, bizde böyle, işine gelirse mantığından başka bir şey değil.


Bu durumu direkt şikayet konusu olarak açmadan önce Serkan Hoca’ya ulaşmaya çalıştım. Bu durumu bilmesi gerektiğini düşündüm.
Tabii ki sosyal medya üzerinden, sadece hesap yöneticilerine ulaşabildim. Yazdıklarımın Kendisine ulaşmadığına eminim.
Bu kadar detaya boğduğum için üzgünüm ancak hem kendimi ifade edip bunu atmam, hem de belki benzer sorunlar yaşayan kişiler olacağını
düşündüğüm için anlatmam gerektiğini hissettim.


Neredeyse 2 sene olacak ancak saç sürecim tamamlanamadı. Şu dakikadan sonra başka bir yer arayıp, bulup güvenip gitmem de çok zor.

aksamci

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 976
  • Kel degilim , anlim acik
Ynt: Dr. Serkan Aygın Klinik 2.Ekim Planlama Hk. Şikayet
« Yanıtla #1 : 22 Ağustos 2022, 05:38:27 »
yasadiginiz sürec üzücü nasip degilmis ,  keske sizde  ekiminizi takip eden arkadaslara faydali olarak süreci devam paylassaydiniz daha iyi olurdu .

mesut1618

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 67
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Dr. Serkan Aygın Klinik 2.Ekim Planlama Hk. Şikayet
« Yanıtla #2 : 18 Eylül 2022, 08:23:36 »
Serkan hoca foruma giriyor diye biliyorum plasticsurgeon sanırım kullanıcı adı .

Constantine

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 40
Ynt: Dr. Serkan Aygın Klinik 2.Ekim Planlama Hk. Şikayet
« Yanıtla #3 : 18 Eylül 2022, 14:36:52 »
Umarım bu konuyu da görmüştür,  yoksa birçok şeyden haberinin olmadığını düşünüyorum.

murattarum

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1224
Ynt: Dr. Serkan Aygın Klinik 2.Ekim Planlama Hk. Şikayet
« Yanıtla #4 : 25 Eylül 2022, 05:51:50 »
Zaten bu klinikte surekli bir fiyat problemi var istikrarsiz bir fiyat politikasi sonuclarimiz iyi diye her ay  arttiralim kafasi var .
Dr.Muttalip keser saç ekimi
Saç ekimi forum
Saç ekimi sonuçları

 

Facebook Twitter Instagram