Gönderen Konu: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen  (Okunma sayısı 377 defa)

furykan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 16
  • Saç ekimi sonuçları
Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« : 02 Aralık 2022, 09:52:08 »
Arkadaşlar merhaba 27 yaşındayım saclarim 20 yasindan beri dökülmeye seyreklesmeye basladi ama halen daha tam dokulmedi uzattigimda boşlukları kapatıyorum ama artık beni yoruyor. Bi suredir kisa takiliyorum ama ekim yaptirmaya karar verdim. İsi bilen arkadaslardan saçımın ekime uygun olup olmadığı konusunda bilgi yorum tavsiye bekliyorum şimdiden teşekkürler. Her konuda tavsiyeye açığım saygılar...

Aang

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 117
  • Daha güzel günlere.
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #1 : 02 Aralık 2022, 10:19:41 »
Dostum çoğu kişi bu saça ulaşabilmek için saç ekimi yapıyor. Saç ekimi yapıp var olanlara zarar vermemeni tavsiye ederim.

furykan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 16
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #2 : 02 Aralık 2022, 10:48:56 »
Sac ekimi yapilmasi var olan saçlara zarar verirmi ben aksine daha güçlü bir görüntüye ulaşırım diye düşünüyordum. Uzattığım zaman üstler seyrek duruyor baya. O yuzden kisa tutuyorum hep çözüm olarakta ekim düşündüm

Aang

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 117
  • Daha güzel günlere.
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #3 : 02 Aralık 2022, 11:14:52 »
Saç ekimi var olan saçlara zarar verir demek yanlış olur ama var olan saçların beslenmesini yavaşlatır. Bu yüzden yanlış bir dokunuşta var olan saçlarını da dökebilir. Saç dökülmesi 35li yaşlara kadar devam eder fakat saç ekimi yaptırmak senin kararın ve. buna saygı duyarım.

Forumda gezerse millet bu saça ulaşabilmek için saç ekimi yaptırıyor. Ben boşuna masraf yapma derim. bunun yerine saçlarını besleyen vitaminler ve şampuanlar, PRP işlemleri ile odaklanarak gidebilirsin. Saçsızlık seni aşırı çok rahatsız ettiği zaman saç ekimini düşünmeni tavsiye ederim.

furykan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 16
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #4 : 02 Aralık 2022, 11:17:04 »
Tavsiyeler icin cok teşekkürler baska arkadaslar varsa onlarinda fikrini almak isterim.

kelveötesi35

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 494
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #5 : 02 Aralık 2022, 12:52:17 »
Furkan kardeşim, benim önerim biraz daha beklemen... Dökülmesi gereken saçlar dökülsün, bu süreçte eğer istersen biraz takviye desteği ile saçlarını güçlendirirsin. Yaş kaynaklı dökülmelerin azaldığı zaman da ekimi patlatırsın...

Ha yok ben artık sıkıldım bu görüntüden dersen, diğer arkadaşın belirttiği gibi, olan saçlarına da zarar vermeden, doğru bir ekim yerinde işlemi yaptırmalısın... Peki neresi burlar ? Bütçene göre seçenekleri, kendi açıklığına ve istediğine göre yerleri forumdan konulardan araştırıp bulacaksın... Misal ben şakak ekimi de istiyordum, özellikle şakak ekimi yapan yerleri araştırdım ve ona uygun bi yere yaptırdım.

Ama şimdi yaptır sonra yaptır, her türlü iki ekim planlamalısın...

Şimdiden hayırlara vesile olsun tüm isteklerin.

furykan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 16
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #6 : 02 Aralık 2022, 13:06:32 »
Cok teşekkür ederim güzel tavsiyeleriniz icin isimden dolayi güneydoğu bölgesinde yaşıyorum güzel bir merkez bulursam git gel yapmam gerekecek o yuzden dogru bir tercih yapmak istiyordum tavsiye üstüne

kelveötesi35

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 494
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #7 : 02 Aralık 2022, 13:10:18 »
İzmir, İstanbul, Ankara. Buralarda iyi ekimciler var. Bi uçak biletine bakacak... Güneydoğu bölgesinde nedir ne degildir pek bilmiyorum kardeşim. Güneydoğu degil ama Van ya da Ağrı da idi sanırım, bi hastane de ekimci vardı, forumda yer yer konusunu görüyordum, iyi ekiyor gibiydi... Lakin İzmir, İstanbul, Ankara... bi yoğunlaş derim.

Aang

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 117
  • Daha güzel günlere.
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #8 : 02 Aralık 2022, 13:51:16 »
Doğu Anadolu'da istediğin tecrübeye sahip çok fazla yer bilmiyorum. Bu işin asıl yeri İstanbul olmasına rağmen maliyet olarak İstanbul çok fazla geliyor ise aynı tecrübeye sahip Ankara, Bursa ve İzmir'deki ekim merkezlerini kontrol edebilirsin.

furykan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 16
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #9 : 02 Aralık 2022, 14:22:39 »
Ankara olabilir aslında araba ile gider gelirim hatta o görüntüyle ucaga binmekten biraz çekiniyorum insanlarin tuhaf bakışları falan. Ankara için iyi merkez tavsiyelerine açığım bende biraz araştırayım

kelveötesi35

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 494
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #10 : 02 Aralık 2022, 14:34:53 »
Araba ile gidersin, ama ekim sonrası gelebilir misin, sanmıyorum kardeşim. Ha dururum 3.4 gün diyorsan olabilir. Operasyon sonrası bitkinlik ile anca otele gidebilirsin yani :)

Aang

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 117
  • Daha güzel günlere.
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #11 : 02 Aralık 2022, 14:41:20 »
Araba ile gidersin, ama ekim sonrası gelebilir misin, sanmıyorum kardeşim. Ha dururum 3.4 gün diyorsan olabilir. Operasyon sonrası bitkinlik ile anca otele gidebilirsin yani :)

Dostum senin ameliyat nasıl geçti de böyle oldu :) Benim amcaoğluna yaptırdık tüm gün uyudu sonrasında 8 saatlik arabayı kullandı tek başına memlekete geri döndü. 1 gün otelde dinlenip dönerse hem kendi sağlığı hemde o yolda olanların sağlığı açısından tabiiki çok iyi olur

onizuka eikichi

  • Dr koray Erdoğan saç ekimi sonuçları
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4185
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #12 : 02 Aralık 2022, 15:01:52 »
Varolan saçlarınızı yok sayıp eken merkezlerde olabilir, ya da kendi saçlarınıza zarar vermeden ekim yapan merkezlerde. Doğru merkezde ve tedavi ile kendi saçlarınızda kayıp olmadan ekim yapılabilir. Bence ekime uygunsunuz. Özellikle forumda saçları güçlendirmek adına yapılan tedavilere bir göz atın derim. Aklınıza yatarsa tedavi ve ekim ile güzel bir sonuç alınabilir. Yalnız ekim merkezleri saç ekimine uygun olduğunuzu anlamak için donör bölgesinin uzun fotoğraflarını isterler. Uzun saçlı fotoğraflarınızda varsa atabilirseniz daha net değerlendirmeler yapılabilir.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

furykan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 16
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #13 : 02 Aralık 2022, 17:06:48 »
Yani uzun halinin birkac fotosunu bulabildim fotograflari normalde onden falan cekeriz ya arkadan cektigim hic fotom yok :D ama bu fotolarda yakin zamanda cekilmis fotograflarim biri 4 ay once biri 5 ay once.

Aang

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 117
  • Daha güzel günlere.
Ynt: Yaş 27 sac ekimi konusunda tavsiye lütfen
« Yanıtla #14 : 03 Aralık 2022, 10:17:46 »
Uzun olarak gayet başarılı duruyor. Bence çok rahatsız etmiyorsa saç ekimi yaptırmana hiç gerek yok. Böyle gayet ideal  |-onayisareti-|

 

Facebook Twitter Instagram