Gönderen Konu: Saçım ekime uygun mu? Hangi saç ekim merkezi?  (Okunma sayısı 243 defa)

hackernova

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 3
  • Saç ekimi sonuçları
Saçım ekime uygun mu? Hangi saç ekim merkezi?
« : 09 Nisan 2024, 15:41:22 »
Arkadaşlar saçlarım çok canımı sıkıyor şu hayatta tek derdim bu gibi, gür ve biraz uzun saçlarım olsun istiyorum. 30 yaşına girdim saçlarımın durumu bu ekime uygun mudur? Hangi saç ekim merkezini tercih etmem gerekiyor?

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 48725
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Saçım ekime uygun mu? Hangi saç ekim merkezi?
« Yanıtla #1 : 15 Nisan 2024, 02:20:12 »
saç ekimine uygun bir dökülme tipin var mı anlayamadım koyduğun resimler anlaşılmıyor
Global Moderator

hackernova

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 3
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saçım ekime uygun mu? Hangi saç ekim merkezi?
« Yanıtla #2 : 17 Nisan 2024, 03:25:23 »
saç ekimine uygun bir dökülme tipin var mı anlayamadım koyduğun resimler anlaşılmıyor

Hocam, genetik dökülme minoksidil kullanıyorum 7-8 aydır. Daha öncesinden de kullanıp bırakmıştım, bir ara finasterid kullandım ama jinekomasti olabiliyormuş diye duydum korkup bıraktım. Şuan iki merkeze foto attım, asuman hair ve serkan aygın. Asuman hair önlere 3000-3500 greft ve tepelere de biraz ekim yapılır dedi ayrıca ben saçımın kısa olup uzamayan bölgelerini sordum eğer çok incelmişse dökülecektir o bölgelere de hiç saç yokmuş gibi ekim yapılır dedi ki bu epey güzel aslında. Serkan Aygın ise önlere 2800 greft üst için canlı analizde belli olur dendi. Kısa uzamayan bölgelere ne olacak diye sordum bana gayet uzun görünüyor dediler :D yani bilmiyorum.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 48725
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Saçım ekime uygun mu? Hangi saç ekim merkezi?
« Yanıtla #3 : 19 Nisan 2024, 21:00:41 »
minoxil bu saçı kaybetmene neden olur
Global Moderator

hackernova

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 3
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saçım ekime uygun mu? Hangi saç ekim merkezi?
« Yanıtla #4 : 20 Nisan 2024, 00:57:20 »
minoxil bu saçı kaybetmene neden olur

hocam bırakırsam mı kaybetmeme neden olur?  aniden bırakmicam prosedürüne uygun olarak azaltarak 1 ay süreçte bırakıcam.

 

Facebook Twitter Instagram