Merhabalar saç ektirmeyi düşünüyorum ağustosda askerim (1 ay) döndükten sonra ekim yaptırmayı düşünüyorum müsaitlik bakımından en uygun an gibi geliyo fakat yaş , dökülme şekli , dökülme durumu filan biraz cekindiriyo beklersem daha müsaitlik anlamında zaman ayırabilirmiyim bilmiyorum o yüzden siz deneyimli abilerimden tavsiye almak istiyorum yaş 27 herhangi bir tedavi yöntemi kullanmıyorum