Merhaba arkadaşlar,
Yaş 35. 7 yıl önce önlere ekim yaptırmıştım. şimdi tekrar bir ekim yaptırmak istiyorum ama kafama takılan bazı sorular var;
Görüştüğüm yerler;
Medeks: 5000 ekim yapılmalı yoksa seyrek olur dedi.
Ahmet Tosun: 4500 greft Ön ve orta yoğun verteks seyrek dağılım yaparız dedi
Asuman Hair 4000-4500 greft alıp, yeni bir ön saç çizgisi belirleyip, yoğunluk ön ve tepe bölgesine
Hangi planlama mantıklı yorumunuzu alabilir miyim? Bu arada 4 yıl kadar aktif olarak minoxil kullandım 2 aydır bıraktım. Döngüye girmiş olabilir mi saçlarım?