Gönderen Konu: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?  (Okunma sayısı 427 defa)

Birkan3

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 2
Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« : 08 Mayıs 2026, 22:05:20 »
Merhaba saç ekimi düşünüyorum
Acıbadem hastanesi İstanbul Kartal için görüşme yaptım ama genel olarak ticari bakmayan yorum istiyorum fakat bulmak gerçekten zor yardımcı olursanız sevinirim.
Ek olarak kendimi bildim bileli ince telli saçım var

1)29
2) 25 yaşında yoğun stres sonrası ile başladı
3) stabil
4) saç dökülmesi nereden başladı tam emin değilim.
5) ilaç kullanmıyorum
6 )fotoğraflar ekte:


Şimdiden kıymetli yorumlar için teşekkür ederim

Hodrimeydan41

  • Aktif Üye
  • Full Member
  • *
  • İleti: 216
Ynt: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« Yanıtla #1 : 08 Mayıs 2026, 22:15:10 »
Öncelikle saçlarım dht blocker kullanmasan gidici ilk başta saçlarımı finasterid gibi 6 ay kullanıp ekim yaprsan iyi olur çünkü açıklığın fazla tepe ve önler saçların ince telli ama donör bölgen iyi güzel forumda biraz daha araştır bütçen nedir ona göre burda size 3/5 tane şeçenek sunaçaklardır aman sakın instagram ve google yorumlarla ekim yaptırma forumda bi 6 ay araştırma yap öle ekim yap

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« Yanıtla #2 : 08 Mayıs 2026, 22:22:32 »
Gittiğin yer forum tarafından önerilen bir yer değil. Bu forumda önerilen merkezlerden birine gidersen başarılı sonuç alma ihtimalin artar. (hiçbir yer %100 garanti veremez) Bir sürü konu var onları incele.
Saç dökülme şablonun diffuse thinning (google bakabilirsin) yani her yerden dökülüyor. Tipik önce şakaklardan geri çekilme sonra verteks dökülmesi de olabilir. Şu anki kellik sınıflandırman NW5 ama NW6 sayılırsın eğer mevcut saçlarını korumazsan. Saçların ince telli olduğu için mevcut saçlarını kurtarman çok daha önemli çünkü ekim yaptırsan dahi tam kapatıcılık sağlaman çok zor. Çünkü ince yapılı saçlar kapatıcılık açısından dezavantaj.
Bu yüzden sana bilimsel olarak ispatlanmış ve kendimin de takip ettiği yolu tavsiye edeceğim. Uyup uymamak sana kalmış.

1) Doktor kontrolünde finasteride başla. Küçük dozlarla başla istersen alışmak için. Hatta topikal finasteride bile kullanabilirsin korkun çok fazlaysa. (sistematik etki çok daha az, bilimsel raporlar bunu gösteriyor) İlgili tahlilleri doktor yapacaktır. Finasteride 6 ay gibi ilk sonuçlarını verecektir. (Saçların kalınlaşacak)
2) Bu süre zarfında ilaç saçları güçlendirip toparlarken ve saçlarını ekime hazırlarken araştırmanı yaparsın. Burada bir sürü iyi klinik var başarıları tescillenmiş. Bu kliniklerden birini seçersin. Seçtiğin kliniği buraya yazarsın, biz de fikir veririz.
3) Finasteride etkisiyle güçlenmiş saç ve donörünle ekime gidersin.

Finasteride almazsan NW6'ya gideceğin kesin görünüyor. NW6'da ince telli saçla ekim yaptırsan da ne derece kapatıcılık sağlar bilemeyeceğim. Karar senin büyük ihtimalle duymak istemediğin şeyleri söyledim. (İşin komiği 8-9 ay önce Hintell de bana buna yakın bir şey söyledi iyi ki dinlemişim.)

Birkan3

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 2
Ynt: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« Yanıtla #3 : 08 Mayıs 2026, 23:52:26 »
Yorum için teşekkür ederim önerebileceğiniz bir yer var mıdır?
Gittiğin yer forum tarafından önerilen bir yer değil. Bu forumda önerilen merkezlerden birine gidersen başarılı sonuç alma ihtimalin artar. (hiçbir yer %100 garanti veremez) Bir sürü konu var onları incele.
Saç dökülme şablonun diffuse thinning (google bakabilirsin) yani her yerden dökülüyor. Tipik önce şakaklardan geri çekilme sonra verteks dökülmesi de olabilir. Şu anki kellik sınıflandırman NW5 ama NW6 sayılırsın eğer mevcut saçlarını korumazsan. Saçların ince telli olduğu için mevcut saçlarını kurtarman çok daha önemli çünkü ekim yaptırsan dahi tam kapatıcılık sağlaman çok zor. Çünkü ince yapılı saçlar kapatıcılık açısından dezavantaj.
Bu yüzden sana bilimsel olarak ispatlanmış ve kendimin de takip ettiği yolu tavsiye edeceğim. Uyup uymamak sana kalmış.

1) Doktor kontrolünde finasteride başla. Küçük dozlarla başla istersen alışmak için. Hatta topikal finasteride bile kullanabilirsin korkun çok fazlaysa. (sistematik etki çok daha az, bilimsel raporlar bunu gösteriyor) İlgili tahlilleri doktor yapacaktır. Finasteride 6 ay gibi ilk sonuçlarını verecektir. (Saçların kalınlaşacak)
2) Bu süre zarfında ilaç saçları güçlendirip toparlarken ve saçlarını ekime hazırlarken araştırmanı yaparsın. Burada bir sürü iyi klinik var başarıları tescillenmiş. Bu kliniklerden birini seçersin. Seçtiğin kliniği buraya yazarsın, biz de fikir veririz.
3) Finasteride etkisiyle güçlenmiş saç ve donörünle ekime gidersin.

Finasteride almazsan NW6'ya gideceğin kesin görünüyor. NW6'da ince telli saçla ekim yaptırsan da ne derece kapatıcılık sağlar bilemeyeceğim. Karar senin büyük ihtimalle duymak istemediğin şeyleri söyledim. (İşin komiği 8-9 ay önce Hintell de bana buna yakın bir şey söyledi iyi ki dinlemişim.)

Conqueror1453

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 665
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« Yanıtla #4 : 09 Mayıs 2026, 05:43:58 »
Dökülme devam ediyor başkan. Şimdi saç ektirdigini düşün mevcut dökülmeyen saçların dokuldugunde nasıl bir görüntü çıkar ?
32 yaşına kadar bekleyebilirsen bir bekle gör gidişatı derim.

Forumda takilmis olursun ve ekim sonuçlarını ve klinikleri tanımış olursun

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« Yanıtla #5 : 09 Mayıs 2026, 07:42:49 »
Dökülme devam ediyor başkan. Şimdi saç ektirdigini düşün mevcut dökülmeyen saçların dokuldugunde nasıl bir görüntü çıkar ?
32 yaşına kadar bekleyebilirsen bir bekle gör gidişatı derim.

Forumda takilmis olursun ve ekim sonuçlarını ve klinikleri tanımış olursun

Örnek sadece ekim saölarının kalmasına

ektirmek

  • Aktif Üye
  • Full Member
  • *
  • İleti: 127
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« Yanıtla #6 : 09 Mayıs 2026, 07:59:08 »
32 yaşına kadar bekleyebilirsen bir bekle gör gidişatı derim.

Forumda takilmis olursun ve ekim sonuçlarını ve klinikleri tanımış olursun

Evette genc adam neden 3 koca yil beklesin, ilaclarla baslarsa bu durum daha kötüye gitmez. Forumu uzunca incelesin ama iste en gec 1 yil icinde harakete gecerse sorun olmaz.

Aang

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 615
  • Daha güzel günlere.
Ynt: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« Yanıtla #7 : 09 Mayıs 2026, 09:24:55 »
Dostum merhaba,

Var olan saçlarının dökülmesi durumunda iki seanslık bir saç ekimi gerekecektir. Burada tercih meselesi olarak bu zamanlarda güvendiğin bir yerde bir seans yaptırıp dökülmenin devam etmesini bekleyerek diğer saçlarının dökülmesini sonrasında (3 yıl veya 10 yıl sonra) ikinci bir seans olarak tekrar bir işlem yaptırabilirsin. Burada tercih sana aittir. Bu genç yaşlarında kel gezip 3-5 yıl sonra sağlam bir şekilde ekim yaptırmak mı? Yoksa şimdi saç ekimi yaptırıp bu genç yaşlarında saçlı gezerek eğer olursa dökülmenin devam etmesi sonunda ikinci bir seans yaptırmak mı?

Her ne zaman yaptırırsan yaptır saç ekim yaptıracak clinic hakkında çok iyi bir araştırma yapmanı öneririm. Bu basit bir işlem olup önüne gelenin yapacağı bir işlem olmamaktadır. Bu yüzden çok iyi araştır ve bu şekilde karar verebilirsin.

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« Yanıtla #8 : 09 Mayıs 2026, 10:14:24 »
Evette genc adam neden 3 koca yil beklesin, ilaclarla baslarsa bu durum daha kötüye gitmez. Forumu uzunca incelesin ama iste en gec 1 yil icinde harakete gecerse sorun olmaz.

Finasteride herkeste tamamen dökülmeyi durdurmuyor (azınlık tabi bu kısım) O yüzden en güzel uygulama minimum 6 ay finasteride şans verip dökülme durdu mu kontrol etmek, mevcut saçları kuvvetlendirmek ve ekime öyle gitmektir. Eğer azınlık dökülmesi durmayan kısımda olursan ekim yaptırsan dahi üstteki attığım resimdeki gibi kalma ihtimalin var.

Bir de yan etki sebebiyle finasteride kullanamayacağını görürsen ve ekimi gerçekleştirirsen ne olacak? O zaman tam facia.

Özetle minimum 6 ay fin kullanmak ekim öncesi şunları sağlar :

1) Minyatürleşmiş saçların geri normal saça dönüşebilir bu da ekim sırasında gereken greft sayısını düşürür.
2) DHT etkisi kalktığı için donördeki telojen oranın düşer. Bu da ekimi çok daha başarılı kılar.
3) Bunlar olurken de ilaca alışırsın. Uzun dönem kullanıp kullanamayacağını görürsün.

Aliemin

  • Aktif Üye
  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 22
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« Yanıtla #9 : 09 Mayıs 2026, 12:43:19 »
Başlangıç olarak bir kan testi yaptırmanı öneririm ve vitamin değerlerini kontrol ettir mutlaka çünkü dökülme durmamış devam ediyor. En azından sebebini öğren sonrasında saç ekimi tabi ki mantıklı benim önereceğim Dymed hair clinic Derya şimşek olur ekim için.

Kerimm34

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1232
Ynt: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« Yanıtla #10 : 10 Mayıs 2026, 19:46:45 »
Bence ekim için oldukça riskli bir durumun var .Saçlar çok ince telli ve donör bölgede  yeterince güçlü değil .travmatik ekim yapan yerlerde saçların çıkmama olasılığı epey yüksek.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 53604
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Ekim öncesi tavsiye ve yorum yapabilir misiniz?
« Yanıtla #11 : 10 Mayıs 2026, 20:45:28 »
Saç yapın ince, donör bölgen ise idare eder durumda. Açık alan oldukça geniş olduğu için süreç büyük ihtimalle 1. ve 2. ekim şeklinde planlanacaktır.

Acıbadem Kartal Hastanesi ile görüştüğünü söylemişsin kardeşim. Biz bu işi uzun süredir araştıran, saç ekimi konusunda deneyim ve tecrübe edinmiş kişiler olarak o tarz merkezleri pek tercih etmeyiz. Bize göre beklenti ve kalite standardı açısından yeterli gelmiyor.

Senin de bu işi biraz araştırıp öğrenmen, doğru merkezi seçmen iyi olur. Çünkü saç ekimi geri dönüşü kolay olmayan bir süreç.

Saçlarına medikal destek konusu da önemli. Finasteride veya Xpecia kullanırsın ya da kullanmazsın, o senin kararın. Biz sadece yapılması gerekenleri ve sürece katkı sağlayabilecek şeyleri söylüyoruz.

Merkez seçimine dikkat et kardeşim, sonra pişman olup kafanı taşlara vurma. ticari öneriler demişsin üstüne başkasının konusuna resim atıp forum kurallarına uymamışsın dikkat edelim kendi konun var zaten sürekli resimlerini baskasının konusuna atmana gerek yok düzen var burada bunu bozma lütfen

ticari duruma gelince bizemi vereceksin saç ekimi paranı bize ne kime ektirirsen ektir forum burada konular burada aklınvarsa araştırırsın yoksa kumar oynar bir yerde ektirirsin


ben senin yerinde olsam param varsa asmed tercih ederim o kadar yoksa
asuman hair
ahmet tosun
hakan klinik
medeks

bunlardan birine bütçemi uydurur ektirir finasterid /xpeciada hemen yarın başlarım...

tabi bu benim:)) bakalım sen neler yapacaksın

saç yapın açıklığın bu merkezlere uygun tecrübelerime göre ama destek almadan fin /xpecia ...ektirrsen bu merkezleri seçme sen kafana göre farklı bir merkez seç
sonra Hintell tavsiye etti olmadı olmasın... gereklü çünkü sana destek ben o riski almam  baştan belirteyim tavsiyemse burada kalsın
Global Moderator

 

Facebook Twitter Instagram