Herkese merhaba,
1.5 yıl önce bir saç ekimi operasyonu geçirmiştim. İlk ekimimin linkini buraya bırakıyorum:
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=39091.0Maalesef ilk ekimden memnun kalmadığım için ikinci bir operasyon adına yeniden araştırmalara başladım. Donör alanım kısıtlı olduğu için, greftleri alacak kişinin bu süreçte tecrübeli biri olmasını özellikle istedim ve bu nedenle Dr. Murat Küçüktaş’ta saç ekimi yaptırmaya karar verdim.
22 Nisan’da 3300 greft ekildi. İlk ekimimde ağrı nedeniyle iki kez bayılmanın eşiğine gelmiştim, bu yüzden bu operasyona girerken biraz kaygılıydım. Ancak operasyon oldukça konforlu geçti.
Şu an şok dökülme sürecim başladı.
Ekim öncesi ve ekimden 2 hafta sonraki fotoğraflarımı yükledim. Her ay güncel fotoğraf paylaşmayı planlıyorum.
Yorumlarınızı ve görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.