Merhabalar arkadaşlar. 2025 kasım sonunda saç ekimi yaptırdım. 1 ay öncesine kadar herşey güzeldi ancak bu bir aydır aşırı dökülme başladı hem kırıklar halinde hem de tel tel.. Bir anormallik var deyip kan testi yaptırdım, tüm değerlerim normaldi sadece ferritinim 17 ye düşmüştü ve referans değerinin olduka altındaydı. Geçmiş tahlillerimle karşılaştırma yaptığımda; saç ekimi yapmadan 3 ay önce değerim 126 imiş. 3 ay sonrasında saç ekimi yaptım ve üzerinden yaklaşık 6 ay geçtikten sonra, yani toplamda 9 ay içerisinde ferritinim 126 dan 17 ye düşmüş. Dökülmeleri buna bağlıyorum ancak saç ekiminden dolayı düşmüş olabilir mi? Yememe içmeme dikkat ediyorum, et tüketimim de iyi sebebi ne olabilir ya da ne yapmayalım? Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?