Merhaba arkadaşlar,
Aranıza yeni katıldım. Öncelikle herkese selamlar. 38 yaşında sakal ektirmeyi düşünen bir kardeşinizim. İstanbul ya da Kocaeli'de bana önerebileceğiniz bir klinik sakal ekim merkezi var mı?. Birçok konu açılmış hepsini tek tek okuyup araştırıyorum ama çok farklı görüşler var. Sakallarım hiç çıkmıyor değil bayağı seyrek, ekim yaptırmayı düşünüyorum. Şimdiden teşekkür ederim