Öncelikle herkese iyi forumlar arkadaşlar.
Yaklaşık 10 gündür proscar 5mg 4/1 şeklinde finasterid kullanmaya başladım ve 5. Günden itibaren sac dökülme yok oldu şaşkınlık içindeyim, gün içinde sürekli kafamdan böyle tae tane sac dökülür kirpiklerine takılırdı, duş esnasjnda en az 50 tel bırakırdım duştan sonra saçlarım ıslakken saçıma sea salt spray sıkıp böyle bı yedirirdim o esnada 20 30 tel veda ederdi bana havluya hafif okşayarak kuruturken keza aynı bı duş seansindan kafadan 100-150 saç teli aramızdan ayrılırdı, ağa son 5 gündür her gün daha istikrarlı biçimde saçlar dökülmüyor özellikle dün duşta özellikle saydım 5 tel havluyla hunharca kuruladim 1 tel saçlarıma yine sesalt sıkıp elimle yedirdim 2 tel geldi kafayı yedim en son 20 yaşımdayken böyleydi (şu an 31) bu kadar çabuk etki göstermesi normal mi gözlemlediğim kadarıyla saç dökülmesini 3-6 ay süre zarfında durduruyor diye okumuştum aynı tecrübeyi yaşayan başkaları varmı merak ettim şimdiden teşekkürler.