Merhaba arkadaşlar, yoğunluktan anca konu açabildim. Sizin sayenizde 3 yıl araştırma sonucunda saç ekimine karar verip Hakan Clinic'te saçımı ektirdim. Ekim öncesi ve sonrası cok ilgililere klinikten cok memnun kaldım. Uyuşturma aşaması benim icin cok zorlu geçti ama sonuçtan memnun kaldım. Aşama aşama resimleri ekledim. Bundan sonraki süreci duzenli paylaşmaya çalışacağım. Umarım bende diğer arkadaşlara yardımcı olurum. Tavkiye olarak sadece 1/4 prostat kullaniyoru