Merhaba Arkadaşlar,
Yaş: 40
Sene başından bu yana foruma üyeyim ve çoğu konuyu okudum. Ayrıca bu siteden oldukça faydalandım. Öncelikle sitenin oluşmasında emeği geçenlere teşekkür ediyorum.
Açıkçası 3 ay önce saç ekimi yaptırma karar verdim ve araştırmaya başladım. 1 ay içerisinde saç ekimi yaptıracağım.
Forumdaki konulara, mesajlara ve geri dönüşlere bakarak Asuman Hair'e ekim yaptırmaya karar verdim. Kendileriyle kısa bir görüşmemiz de oldu.
35 yaşımdan (5 sene önce) itibaren özelikle ön ve üst bölgelerden saçlarım hızlı bir şekilde azalmaya başladı.
Tecrübeli arkadaşlardan, aşağıdaki fotoğraflara bakarak tavsiye ya da kısa bir yorum yapmalarını rica ediyorum.
Selamlar,