Gönderen Konu: Forumda estetik hakkında bi bölüm açılsaydı nasıl olurdu  (Okunma sayısı 203 defa)


Aang

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 615
  • Daha güzel günlere.
Ynt: Forumda estetik hakkında bi bölüm açılsaydı nasıl olurdu
« Yanıtla #1 : 14 Mayıs 2026, 17:11:31 »
Dostum merhaba,

Forumun ismi sac ekimi sonucları olduğu için estetik konusu biraz bu işlerden farklı bir duruma giriyor. Bu tarz estetik işlemler yaptıracak birinin bu foruma geleceğini düşünmüyorum ama saç ekimi sonrası yaptırmayı düşünenler için bir ihtimal olabilir.

Dur

  • Aktif Üye
  • Full Member
  • *
  • İleti: 155
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Forumda estetik hakkında bi bölüm açılsaydı nasıl olurdu
« Yanıtla #2 : 15 Mayıs 2026, 20:09:50 »
Slogan benden

Bakımlı erkeğin sayfası:"Saç Ekim Sonuçları"

 

Facebook Twitter Instagram