23.01.2025 tarihinde Dr. Sibel Ulusan Clinic'te saç ekimi yaptırdım. Süreç başından sonuna kadar çok profesyonel ve rahattı. Ekip gerçekten çok ilgiliydi ve her aşamada bilgilendirildim.
Şu an geldiğim noktada sonuçtan fazlasıyla memnunum. En çok hoşuma giden şey ise tamamen doğal bir görünüm elde edilmesi. Gören herkes çok beğeniyor ve saç ekimi yaptırdığın belli bile değil diyorlar. Eskiden yeniye doğru fotoğrafları yükledim. En son foto 17.05.2026
Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.