Herkese selamlar, forumda yeniyim..
Biraz Acil !
30 yaşındayım, saç ekimi istiyorum. Muğlada çok fazla seçenek yok ve Yücelen Hastanesi ile görüştüm, ama araştırma yaptıkça sorular artıyor içimde..
Acaba son zamanlarda orada saç ekimi ile ilgili bilgisi olan var mı?
1. Başarı durumu
2. Ekimi yapanların profesyonelliği
3. İlgilenme durumları ve operasyon sonrası destek
4. Olumsuz bir ihtimalde yaklaşım ve çözüm için yardımcı olup olmadıkları
Cevabı olanlardan destek bekliyorum..
Forumu kuranlara ve destek olan herkese çok teşekkür ederim şimdiden..