merhabalar
Yıllarca saçlarım uzun gezdim yine dökülme şikayetim vardı ama az az dökülüyordu. Neyse saçlarımı sonra kestirdim kestirmemle alakalı mıdır bilmem 1 ay sonra saçlarım inanılmaz yoğun bir şekilde dökülmeye başladı. Ne yapsam durmuyor. Vitamin,biberiye,şampuan,losyon yok asla durmuyor daha da artıyor. Kafayı yeditirtecek fin mi başlasam. Her 2 günde 1 resimdeki gibi