Merhabalar arkadaşlar saç ekimi yapıldıktan 1 hafta sonra Gusl abdesti ihtiyacı hasıl olsa nasıl alınacak bununla ilgili olarak düşünceleriniz nelerdir ?
Malum Gusl abdesti normal namaz abdestinden farklı.
1-) Böyle bir durumda karsiliasilinca ne yapılması lazım ?
2-) Kaçıncı günden sonra duş başlığı fıskiye ile tazyikli rahat yikayabiliriz ?
Teşekkürler yorumlarınız için.