Merhaba, uzun süredir bu platformu takip etmekteyim ve son üç yıldır saç dökülmesi problemi yaşamaktaydım. Bir perma işlemi sonrasında saçlarımın bir kısmında ani dökülme meydana geldi ve üç yıl içinde saçlarımda incelme ve azalma gözlemledim. Yaptığım araştırmalar neticesinde, İbrahim Bey'in ön saç çizgisi tasarımındaki doğal görünüm dikkatimi çekti. Kendisiyle yaptığım görüşme sonucunda, açıklamaları güvenimi pekiştirdi ve bu durumu değiştirmeye karar vererek randevu aldım. Yaklaşık 4000-4200 greft ekimi gerçekleştirildi. Ekip oldukça profesyoneldi ve merdiven altı bir yer olmadığı aşikardı. Herkesin kendi alanında yetkin olduğu gözlemledim. Lokal anestezi uygulaması sırasında hafif bir acı hissedilse de, sonrasında herhangi bir sorun yaşanmadan işleme devam edildi. Kanal açma işlemini İbrahim Bey gerçekleştirdi. Arka bölgelere de DHI yöntemiyle sıklaştırma yapıldı. Kendi saçlarıma minimum zarar verilerek dikkatli bir çalışma yapıldığı birkaç kez vurgulandı ve bu konuda herhangi bir tereddüt yaşamadım. İşlem sırasında bir doktor da kontrol amaçlı ziyarette bulundu, ismini hatırlayamamakla birlikte kendini tanıttı. İşlem tamamlandığında gerekli bilgilendirmeler yapıldı, ilaçlar ve rutin bir vitamin takviyesi reçete edildi.
Süreci günlük olarak güncelleyeceğimi belirtmek isterim. Bu durumun sizlere fayda sağlamasını umuyorum.