Selamlar.
Saç ekimine karar verdim, ancak aklımda sorular var.
Afyon'da yaşıyorum, yaşım 40. Güncel durum fotoğraflarını ekliyorum.
Saç dökülmem yıldan yıla hafif azalır şekilde, yani birden çok saç kaybettiğim bir dönem olmadı. 2 sene öncesinde de güncel durumdan aşırı bir farkım yok yani.
Sorularımı sıralayayım, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
1) Klinik olarak AKL'de ekim yaptıran bir tanıdığım vardı, sonuçları hoşuma gitmişti, uzak olmasına rağmen macera aramadan ben de oraya gideyim diyorum. Burası hakkında fikriniz nedir?
2) Güncel saçlarım ve donör alan bu şekilde, ekim için uygun bir zaman mı yoksa beklememi gerektirecek bir durum var mı?
3) Dönemsel kepek sorunum oluyor, bu durum saç ekiminde ne kadar zorluk teşkil eder?
4) Klinik olarak orası yerine burası diyebileceğiniz bir yer var mı?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.