Evet hocam Melike Külahçı yapmıştı ekimi, kendisi şimdi bir kere ekelim kalanı korumaya yönelik uğraşırız demişti. İlk 1 yıl sürecinde fin kullanmadığım için dökülmem devam etti ve başladığım yere geri dönmüş gibi oldum. Saç tellerim inceliyordu çünkü. Şimdi yaklaşık 6 aydır fin kullanıyorum ve gözle görülür şekilde kalınlaştı saçlarım ve dökülmem baya azaldı. Artık ikinci ekimi dökülmeyi durdurmuş şekilde girmek istiyorum