Forumdaki saç ekimi konularının neredeyse hepsini okudum. Herkes haklı olarak bütçe planlaması yapıyor, klinikleri kıyaslıyor. Ama işin bir de "operasyon bittikten sonra aynada ne göreceğim?" psikolojisi var ki bence paradan daha yorucu.
Çoğu klinik ön görüşmede ya da operasyon sabahı kafanıza kabaca bir çizgi çizip geçiyor. "Yüzüme yakışacak mı, çok mu geride oldu, şakaklar açık mı kaldı" derken insan strese giriyor. Bazı lüks klinikler bunun için özel simülasyon yazılımları kullanıyor ama onun için de dünyanın ön görüşme ücretini istiyorlar.
Hiç gerek yok; bu işi evde koltuğunuzda otururken, tamamen ücretsiz yapabileceğiniz web araçları ve uygulamalar var. Sektördeki genel adı hair transplant simulation free app olarak geçiyor. Google'da bu şekilde aratınca karşınıza cebinizden tek kuruş çıkmadan fotoğrafınızı işleyebileceğiniz kaliteli araçlar çıkıyor.
Bu tarz ücretsiz araçların bize ne faydası var?
Farklı varyasyonları denemek bedava: Premium bir kliniğe gidip "Hocam bir de şöyle çiz, bir de böyle yoğunlaştır" deseniz adamların vakti kısıtlı. Ama bu tarz bir
https://hairsimulate.com/blog/hair-restoration-simulation-app/ kullandığınızda, evde sıkılana kadar 10 farklı alın çizgisi, 5 farklı saç yoğunluğu deneyebiliyorsunuz. Hangisinin yüz hatlarınıza oturduğunu kendiniz görüyorsunuz.
Kliniklerin "pazarlama" taktiklerine gelmiyorsunuz: Bazı yerler sadece satışı kapatmak için size mucizevi sonuçlar vaat edebilir. Elinizde yapay zekanın gerçeğe yakın çıkardığı o görselle donör bölgesini kıyaslayıp, klinikle çok daha mantıklı ve ayakları yere basan bir pazarlık/görüşme yapabiliyorsunuz.
Kısacası, ön görüşmelere gidip vaktinizi ve paranızı harcamadan önce açın bilgisayarı ya da telefonu, kendinizi bir iki dakika simüle edin. Kafanızdaki plana sadık kalarak doktorun karşısına oturmak çok daha büyük bir özgüven veriyor.
Daha önce bu tarz ücretsiz bir app deneyip memnun kalan ya da "şu araç çok iyi sonuç veriyor" diyen varsa konunun altına bıraksın, herkes faydalansın.