Anket

Saç dökülmesine karşı hangi şampuanı kullanıyorsunuz ?

Alpecin C1 Kafein Shampoo
2 (50%)
Bioxcin Forte
0 (0%)
Prozinc Plus
0 (0%)
Vichy Dercos
2 (50%)
Ducray
0 (0%)

Toplam Oy Verenler: 4

Oylama kapandı: 26 Mayıs 2026, 15:34:32

Gönderen Konu: Saç Dökülmesine Karşı Hangi Şampuan Kullanıyorsunuz?  (Okunma sayısı 176 defa)


Aang

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 615
  • Daha güzel günlere.
Ynt: Saç Dökülmesine Karşı Hangi Şampuan Kullanıyorsunuz?
« Yanıtla #1 : 23 Mayıs 2026, 15:50:57 »
Dostum merhaba,

Vücut yapımın yağlı olması ve kepek sorunuma iyi gelmesi sebebi ile yeşil ve kırmızı rengini dönüşümlü olacak şekilde Vichy Dercos'u kullanıyorum. Bana iyi geliyor.

Conqueror1453

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 665
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Dökülmesine Karşı Hangi Şampuan Kullanıyorsunuz?
« Yanıtla #2 : 23 Mayıs 2026, 15:55:23 »
Dostum merhaba,

Vücut yapımın yağlı olması ve kepek sorunuma iyi gelmesi sebebi ile yeşil ve kırmızı rengini dönüşümlü olacak şekilde Vichy Dercos'u kullanıyorum. Bana iyi geliyor.
Merhaba

Bende ducray hariç denedim. Vichy Dercos yeşil renkli olanı tester urun kullandım güzel bir parfüm kokusu var yalnız kafamda kaşıntı oldu ilk kullanimda herhalde yan etki yaptı diye bırakmak zorunda kaldım.

Hintell hocamın tavsiyesi ile Alpecin kafein şampuan aldım. Saç derisini yakar gibi etkisi var belli ki saç köklerini canlandırıyor. 2 dakika değil 5 dakika bekletiyorum kafamda biraz saç dokulmem arttı ama ürün bitene kadar kullanmak görmek istiyorum.

Bioxcin Forte de iyi saçlarım da ne kaşıntı ne kepek oluyor.

Prozinc plusda aynı şekilde iyi.

Şuan ben alpecin C1 kafein etkisinden dolayı kararsız kaldım. Bioxcin Forte mi yoksa alpecin C1 mi karar veremedim bakalım göreceğiz.

Forum uyelerine danışmak istedim

 

Facebook Twitter Instagram