Kader arkadaşlarım merhaba

Uzun zamandır saç ekimi yapmayı düşünüyorum,sürekli araştırma halinde idim ama sosyal medya sayfalarında,Yakın zaman önce bu forumu keşfettim ve aslında ne kadar yanlış yerlerde zaman kaybettiğimi anladım bu sebeple öncelikle bu forumu kuran ve şu ana kadar emeği geçen herkese ne kadar teşekkür etsem azdır,Allah razı olsun.
Ve burayı keşfedince dedim ki evet benim de artık zamanım geldi ekime karar verdim.Şimdi ise fikirlerinize ihtiyacım var lütfen forumda tecrübeli kişiler yardımcı olursa çok mutlu olurum,büyük hayır işlemiş olursunuz

Özellikle Ankara ama çok iyi olur dediğiniz yurt içinde herhangi bi yer varsa da olur, bütçe ile ilgili sıkıntım yok belki 300-400 fazla vericem ama aynaya her baktığımda iyi ki demek istiyorum o yüzden bütçesel yaklaşmanızı istemiyorum
Beklentim ön hat çizgisi doğal ve orta sıklık(aşırı sıkı olanları yapay buluyorum)
Verteks bölgesi kapansın
Ve genel Seyreklikler dolsun
Yaş:31
Medikal tedavi:takviye edici tabletler harici hiç bişey kullanmadım minox,Finansteride vs kullanmadım
Saç dökülmem aktif olarak çok değil belki de normal kabul edilecek düzeydedir tam emin değilim