Gönderen Konu: Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum  (Okunma sayısı 369 defa)

Civciv

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
  • Saç ekimi sonuçları
Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum
« : 23 Mayıs 2026, 19:19:00 »
Merhaba,

Forumu saç ekimi araştırmalarım sırasında keşfettim ve birçok konuyu uzun uzun okudum, gerçekten çok yardımcı oldu. Ben de buradan edindiğim bilgiler ışığında birkaç kliniğe karar kıldım ve onlara fotoğraflarımı gönderdim. Şu ana kadar Dr. Hakan klinikten cevap geldi. Ayrıca Serkan Aygın'dan da cevap bekliyorum, geldiği zaman onu da ekleyeceğim.

Dr. Hakan özetle, öncelikle destek amacıyla kök hücre tedavisi önermiş. Daha sonra ön kısma 3500, tepe kısmına 1000 greftlik bir ekim yapılacağını, ön çizginin yüz hatlarına uyum sağlaması için çok öne çekilmemesi ve düz bir çizgi halinde olmaması gerektiğini belirtmiş. Ön hat kanallarının safir tekniği ile ve mikro/makro düzensizlikler içerecek şekilde tasarlanacağını yazmışlar. Ekteki fotoğraflarda yapılan ön çalışma görünüyor. Forumda Dr. Hakan özellikle ön çizgiyi çok doğal yapıyor diye yorumlar okudum, o yüzden yapılan ön çalışma en uygunudur diye düşünüyorum. Kök hücre tedavisi (yapılması tavsiye edildi, şart koşulmadı) + ekim için 30+120 bin maliyet belirtilmiş.

Edit: Serkan Aygın'dan da cevap geldi. Onlar da toplamda 5200 greft ekimi yapılacağını, 4600 enseden, 400 sakaldan, 200 de göğüs bölgesinden alınacağı belirtilmişler. Normalde 2800, Haziran ayı için de 2500 Euro fiyat verilmiş.


Tecrübeli üyeler olarak hangisini tercih etme konusunda ve yapılan tavsiyeler hakkında sizlerin de yorumlarınızı duymayı çok isterim. Teşekkürler.


Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum
« Yanıtla #1 : 24 Mayıs 2026, 09:05:55 »
Yaşınız kaç yazmamışsınız. Sorma sebebim yaşa da uygun geri ve doğal tekli greftlerden oluşan bir saç çizgisiyle başarı sağlanır.

Hakan hoca benim orta segmentte favorim. Serkan hoca artık neredeyse bulunmuyor operasyonlarda.


Civciv

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum
« Yanıtla #2 : 24 Mayıs 2026, 09:12:34 »
Yaşınız kaç yazmamışsınız. Sorma sebebim yaşa da uygun geri ve doğal tekli greftlerden oluşan bir saç çizgisiyle başarı sağlanır.

Hakan hoca benim orta segmentte favorim. Serkan hoca artık neredeyse bulunmuyor operasyonlarda.


Evet unutmuşum, 50 yaşındayım. Bahsettiğiniz şekilde, çizilen sınır yaşıma uygun mudur? Ayrıca kök hücre tedavisi yaptırmak gerekir mi, faydası olur mu acaba? Ya da direkt ekim mi?

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum
« Yanıtla #3 : 24 Mayıs 2026, 09:23:24 »
Ben açıkçası 50 yaşa göre öndeki saçın merkezini 1 cm geriye atardım ve kalan kısımları geniş değil biraz dar alırdım (Fatih Terim usülü) hafif sivrimsi. Vertekse de düşük hacimli ekim yapardım sanki orada saç var ama kelleşiyor yaştan dolayı görünümü vermek için.

Hocam klinik ücretsiz PRP veriyorsa yaptırın ama çok büyük bir faydasına ben şahit olmadım. Direk ekim yaptırabilirsin. Donörün güzel görünüyor zaten. Eğer farklı medikal tedaviler gerekirse doktorun söyleyecektir. Ben Hakan hocayı tercih ederdim.

Civciv

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum
« Yanıtla #4 : 24 Mayıs 2026, 15:11:11 »
Ben açıkçası 50 yaşa göre öndeki saçın merkezini 1 cm geriye atardım ve kalan kısımları geniş değil biraz dar alırdım (Fatih Terim usülü) hafif sivrimsi. Vertekse de düşük hacimli ekim yapardım sanki orada saç var ama kelleşiyor yaştan dolayı görünümü vermek için.

Hocam klinik ücretsiz PRP veriyorsa yaptırın ama çok büyük bir faydasına ben şahit olmadım. Direk ekim yaptırabilirsin. Donörün güzel görünüyor zaten. Eğer farklı medikal tedaviler gerekirse doktorun söyleyecektir. Ben Hakan hocayı tercih ederdim.


PRP ile ilgili bilgi vermediler. Yarın için bir randevu verildi, bakalım gidince her şey daha net olacaktır. Oradayken özellikle sormam gereken bir konu var mı acaba?

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum
« Yanıtla #5 : 24 Mayıs 2026, 15:27:39 »
Hocam yapay zekayla kendine çizgi oluştur ve fikirleri tartış. Vertekse ne oranda girilecek, donör durumu nasıl vs. onu danış. Medikal tedavi gerekir mi onu danış. Hakan hoca'ya gidiyorsan zaten o gerekeni yapacaktır iyi bir ekimci kendisi.

Civciv

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum
« Yanıtla #6 : 24 Mayıs 2026, 17:43:39 »
Hocam yapay zekayla kendine çizgi oluştur ve fikirleri tartış. Vertekse ne oranda girilecek, donör durumu nasıl vs. onu danış. Medikal tedavi gerekir mi onu danış. Hakan hoca'ya gidiyorsan zaten o gerekeni yapacaktır iyi bir ekimci kendisi.

Evet Hakan hocaya gideceğim. Tavsiyeler için teşekkürler.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 53604
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum
« Yanıtla #7 : 24 Mayıs 2026, 17:47:17 »
hakan klinik ve serkan aygın iyi merkezler hocam açıklık geniş merkezler iyi belki 2 ekimle istenilen sonuç olabilir
Global Moderator

Civciv

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum
« Yanıtla #8 : 25 Mayıs 2026, 15:32:04 »
Bugün Hakan hoca ile görüştüm. Donör bölgeden yaklaşık 4500 civarı kök çıkarabileceklerini söyledi. Sakal altımın seyrek olduğunu ve buraya girişimde bulunmayı tercih etmeyeceğini söyledi. Göğüs bölgesine ise hiç girmeyiz, zaten zayıf bir bölge, banyo yaparken bile dökülen kıllar tepede durmaz dedi. Birçok klinik yapıyor ama ben tercih etmiyorum dedi. Alınan köklerin yaklaşık 3500-3700 civarının ön kısma yaşıma uygun bir çizgi ile ve yoğun bir şekilde ekilebileceğini söyledi. Kalan köklerin ise tepeye ekileceğini belirtti. Saçlarımı uzatıp tepedeki kelliği kapattığım için, bu kökleri de öne ekebilir miyiz şeklindeki soruma, daha yoğun ekersek arkalardaki diğer saçlarla bütünlük bozulur, çok yoğun olur diye önermedi. Daha aşağı bir saç çizgisi de yaşına uymaz dedi. Kök hücre tedavisi falan da gerek yok dedi. Bu tür şeylerin daha çok 20-30'lu yaşlarda olup, dökülme ihtimali olan saçlara uygulanması gerektiğini, benim zaten bu saatten sonra dökülecek bir saçımın olmadığını söyledi. Yapılacak ekime 4 adet PRP dahilmiş. Ama açıkçası bu işlem bazı kişilerde işe yarıyor, bazen de yaramıyor, kesin sonuç veren bir işlem değil dedi. Tepe için daha sonra istersem tekrar bir ekim daha yapılabileceğini söyledi ama ben zaten saçlarımı uzattığım için, yapılacak ekimle o parlak görüntü kaybolsa bile benim için yeterli olur diye düşünüyorum. İşlem sonrasında en az 9 ay kadar Proscar kullanımı önerildi. Sonuç olarak beni aklımdaki tüm konularda samimi bir şekilde tamamen aydınlattı.
« Son Düzenleme: 25 Mayıs 2026, 17:58:39 Gönderen: Civciv »

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum
« Yanıtla #9 : 25 Mayıs 2026, 16:31:50 »
Tam dediklerimi demiş Hakan hoca işte :D Gerçekten orta segmentte favorim.
Dediğim gibi geriden ve yaşa uygun tekli greftlerden oluşan bir saç çizgisi, arkaya da hafif greft serpintisi sanki yaştan ötürü dökülüyormuş izlenimi vermek için. Senin dediğin gibi hepsini öne koyarsan doğal durmaz çünkü önler çok ful arka çok boş olur bu da doğal değil.
Emin ellerdesin hocam.

Propecia kısmına ben girmek istemedim (tepki alıyorum) yaşınızdan ötürü ama elbette katkısı muazzam olur Hakan hocanın da belirttiği gibi. Eğer kullanmayı düşünüyorsan hemen başla ki ekime kadar katkısı olsun.

Civciv

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Hakkında Fikirlerinizi Rica Ediyorum
« Yanıtla #10 : 25 Mayıs 2026, 18:05:02 »
Tam dediklerimi demiş Hakan hoca işte :D Gerçekten orta segmentte favorim.
Dediğim gibi geriden ve yaşa uygun tekli greftlerden oluşan bir saç çizgisi, arkaya da hafif greft serpintisi sanki yaştan ötürü dökülüyormuş izlenimi vermek için. Senin dediğin gibi hepsini öne koyarsan doğal durmaz çünkü önler çok ful arka çok boş olur bu da doğal değil.
Emin ellerdesin hocam.

Propecia kısmına ben girmek istemedim (tepki alıyorum) yaşınızdan ötürü ama elbette katkısı muazzam olur Hakan hocanın da belirttiği gibi. Eğer kullanmayı düşünüyorsan hemen başla ki ekime kadar katkısı olsun.


Haklısınız. Hakan hoca olabilecek ne varsa onu söyledi. Hatalı beklentilere girilmesine engel olan bir yaklaşımı var. Ağustos sonu için kendisi ile bir planlama yapmayı düşünüyorum artık.

 

Facebook Twitter Instagram