Gönderen Konu: Yakışıklı hairtransplation fethiye 2800 greft kadın saç ekimi 16.05.2026  (Okunma sayısı 1376 defa)

erkin eylül

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 19
Merhaba arkadaşlar. Kadın saç ekimi konusu çok olmadığı ve sürecimle ilgili sizlerden fikir almak için bu başlığı açtım. Ben doğuştan geniş alınlı bir kadınım .yaşım 44. Herkes rahatsız olmayabilir ama ben alnımdan rahatsız oluyordum ve hep kahkül kullanıyorum. Zamanla özellikle doğumlardan sonra alnım içe doğru 2 boynuz gibi biraz daha açıldı. Espri çok kaldıran bir insanım ama alnımla ilgili espriler beni çok üzüyordu. Ameliyatla alın daraltma ve saç ekimi ile alın daraltma yı araştırdım ve saç ekimine karar verdim. Bugün 9. Günüm. Ekim günü sabah 10 da kliniğe gittim çizimlerim yapıldı donör alan belirlendi ve traşı yapıldı sonra işlem başladı. İşlem çok rahat geçti .Dr bey dahil klinikteki herkes çok iyi ve ilgili bir aile gibi. İşimizi yapalım kaçalım değil en iyisini yapalım diye uğraşıyorlar. Ama eve geldiğimde kanama başladı.dr bey her saatte fotoğraf istedi ve yönlendirdi. Sabah çağırdı gittim ve kanayıp kuruyan yerleri kontrol etti ve yıkadı.nekrozdan korktuğum için baktı ve nekroz olmadığını nekroz için erken olduğunu söyledi.Bu forumda ilk gün fotolarına baktığımda benimki yanında çok koyu kırmızı geliyor gözüme. 4. Gün ilk yıkama yapıldı.ondan sonra tarif ettikleri gibi ben yıkadım.kabuk dökümü için salı gidecektim 11.gün yani ama dr um yarında kontrole çağırdı.sanırım uygunsa yarın kabuk dökümümü yapacaklar Sizede bugüne kadar olan fotoğraflarımı atacağım hem kadın arkadaşlarıma örnek olsun hemde sizin fikirlerinizi almak istiyorum .

erkin eylül

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 19
İlk gün fotolarına devam

erkin eylül

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 19
Ertesi gün pıhtılaşma yıkandıktan sonra ve donör bölgem

erkin eylül

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 19
3. Günden 9. Güne yani bugüne kadar olan fotoğraflarım

erkin eylül

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 19
Devam

erkin eylül

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 19
Sürecinin fotoğraflarını sizinle paylaşmaya devam edeceğim. Sonucumu çok merak ediyorum. Umarım hayallerimdeki gibi olur. Burada sonucu kötü olan çok kişiyi okudum üzüldüm ve kendim için tedirgin oldum. Saç ekimim,saç çizgim konularında fikirlerinizi almak isterim

merthamburg99

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
  • Saç ekimi sonuçları
gayet güzel ekim yapılmış artık süreciniz sadece sabır

erkin eylül

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 19
gayet güzel ekim yapılmış artık süreciniz sadece sabır
teşekkür ederim 🙏

ektirmek

  • Aktif Üye
  • Full Member
  • *
  • İleti: 127
  • Saç ekimi sonuçları
Insallah en iyi sekilde sonuclanir. Ön cizgiyi begendiyseniz ve ciktiginda fazla düz olmazsa, kadinlarda aslinda cok düz olsa bile problem degil büyük ihtimal size büyük bir mutluluk katacak bir görüntüye sahip olursunuz. Baska avantajiniz, saclariniz uzun oldugu icin erkekler de oldugu gibi yapay durmaz ve zaten ekim oldugunu insanlar beklemez.
Hep erkekler icin söyledigim sey aslinda kadinlar icin de gecerli. Ne kadar dolgun saclar, yani bu ekim icin gecerli olan anlin kisaltilmasi ve daraltilmasi, ona göre insanlarin gözünde artan güzellik, bu cok büyük oranda hep böyledir.

KEL DAMAT

  • Aktif Üye
  • Sr. Member
  • *
  • İleti: 365
Hayırlı olsun dikkate değer bir konu. Forumda alışmışız hep erkek bireylerin ekim sürecini görmeye :) Umarım hayallerinizdeki görsele ulaşırsınız
  • Ekim Merkezi ismi Dr. Bekir Bek
  • Yaşınız 35
  • Medikal Tedavi Propecia, Xpecia , Vitamin D, Vitamin C

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Evet saç dökülmesi malesef sadece biz erkekleri etkilemiyor bir kez daha görüyoruz. Kadın ekimlerine pek hakim değilim ama oval ön çizgileri görüyorum genelde umarım bu ekim sizi mutlu eder.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 53604
  • saç ekimi sonuçları
hayırlı olsun umarım güzel sonuç alırsınız ön çizgi den memnunumsunuz ?
Global Moderator

erkin eylül

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 19
Güzel dilekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum. Zor bir süreç. Sonucu almak uzun sürecek maalesef.umarım beklememe değer

erkin eylül

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 19
hayırlı olsun umarım güzel sonuç alırsınız ön çizgi den memnunumsunuz ?
teşekkür ederim. Aslında ön çizginin önemini bu sitede anladım ben. Keşke ekimden önce keşfetseydim burası. Ön çizgim bana incelediğimde bir taraf daha yukarıda gibi geliyor. Sizin fikrinizi almayı çok isterim. Gördüklerinizi yazarsanız sevinirim

erkin eylül

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 19
Hayırlı olsun dikkate değer bir konu. Forumda alışmışız hep erkek bireylerin ekim sürecini görmeye :) Umarım hayallerinizdeki görsele ulaşırsınız
teşekkürler 🙏 evet kadın az olduğu için benim gibi düşünenler için de paylaştım

 

Facebook Twitter Instagram