Insallah en iyi sekilde sonuclanir. Ön cizgiyi begendiyseniz ve ciktiginda fazla düz olmazsa, kadinlarda aslinda cok düz olsa bile problem degil büyük ihtimal size büyük bir mutluluk katacak bir görüntüye sahip olursunuz. Baska avantajiniz, saclariniz uzun oldugu icin erkekler de oldugu gibi yapay durmaz ve zaten ekim oldugunu insanlar beklemez.
Hep erkekler icin söyledigim sey aslinda kadinlar icin de gecerli. Ne kadar dolgun saclar, yani bu ekim icin gecerli olan anlin kisaltilmasi ve daraltilmasi, ona göre insanlarin gözünde artan güzellik, bu cok büyük oranda hep böyledir.