Yaklaşık 5 yıldır saç dökülmem var son durum bu herhangi bişey kullanmadım , saç ektirmeyi düşünüyorum artık ön bölge ve tepede açılma fazla yaş 27. Sizce ekimden güzel sonuç alırmıyım konuyu yeni araştırmaya başladım DHI VE FUE hangisini önerirsin bütçem 70-90 arası Medipolde çalışıyorum orada ektirmeyi düşünüyorum ama iyi bir tercih olurmu bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında yardım edermisiniz . İstanbulda önereceğiniz bir yer var mı yoksa hastane işini görür mü dersiniz . Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.