Dostlar merhaba yaşım 22, 1.5 ay oldu dutas kullanıyorum bazı yan etkiler yaşıyorum nekadar dert etmesemde fakat asıl sorum saçlarım çok daha fazla döküldü. Dökülmeyede devam ediyor hep incecik saçlar zaten saçlarım ince telli. Boşa mı kullanıyorum acaba yoksa devam etmelimiyim?