Arkadaşlar selam,
18-19 mayıs'ta Dr. Doğan Turan'ın kliniğinde DHI saç ekimi oldum. 20 Mayıs'ta ilk yıkama klinikte oldu. 22-23-24-25-26 mayısta evde yıkama işlemlerimi gerçekleştiriyorum. şu aşamada yıkama öncesi 1 saat köpükte beklettiyorum ve akabinde sadece dönor bölgeye işaret orta ve yüzüm parmağı ile nazikçe dairesel masaj ve ekili alana dikey hareketlerle şampuan dokundurma yapıyorum.
Bugün kafamın ön yanına ekilen alanın tam ortasında bir sıkıntı var gibi hissettim. çok dikkatli yapmış olmama rağmen elimle yandaki dönor bölgeye masaj yaparken yanlışlıkla bu alana da dokunmuş olabilir miyim? siz bir sıkıntı görüyor musunuz? sanki işaretlediğim alandaki saçlar yok oldu gibi hissediyorum.
ilk iki foto: bugün (26 mayıs)
son iki foto: ekimden bir gün sonra.