üçüncü gün, yani 20 mayıs günü ilk yıkamayı hastanede gerçekleştirdik. Ancak hastaneye gelirken, kafamın arka üstünü transfer aracın kapısından inerken hafif sertçe çarptım. tansiyonum düştü ve doktor bakınca 2-3 greftin ruhuna fatiha dedi.
o sırada bir çalışan kafamın arkasına yastık koyup beni yatırdı. ekili alana değmiş olabilir emin değilim o anki durumdan.
sonra yıkama alanına geçtik, beklediğimden sert yıkandı özellikle dönor alanı.
yıkama sonrası fotoğraflar aşağıdaki şekilde: sizin görüşünüz nedir? çok greft kaybı yaşamış gibi gözüküyor mu? diğer köklere de zarar gelmiş olabilir mi?