Hocam dutasteride dökülmeyi durdurur ve eğer saç folikülü belli bir orandan az incelmişse yani yaşıyorsa onu da geri getirir ama öldüyse kalıcı olarak gider. Dutasteride bile geri getiremez. O noktada saç ekimi devreye girer.
Özetle 3 sene boyunca dut kullandıysan resim atmadan ben söyleyeyim 3 yıldır saçın en kötü ihtimalle aynıdır dökülme yoktur.