Gönderen Konu: 19 yaşına yeni girdim maalesef erkek tipi dökülme var , TAVSİYE İSTERİM  (Okunma sayısı 1045 defa)


Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Hocam o zaman malesef yapabileceğin bir şey yok. Saçın kötüleşinceye kadar saç fiberleri (topik) ve ile idare edip daha sonra kazıtıp hayatına devam etmeni tavsiye ederim. Asla ekim yaptırma bu yaşlarda özellikle hayatın mahvolur. Erken yaşlarda dökülme paterni de belli olmadan sakın girişme saç ekimine.

İki seçeneğin var yani ya medikal tedaviye başlayacaksın ya da kabulleneceksin orta yolu yok. Üzgünüm bu kadar net konuştuğum için.

Edgar X

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 941
Doktorun dediği doğru olmayabilir .Neye göre erkek tipi kellik dedi acaba.Öndeki çizgi muhtemelen yapısal .Erkek tipi dökülme belirtisi görünmüyor .Tepeden foto atarsan daha net değerlendirme yapılabilir.

Mehmet Enam PİRAN

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 8
Doktorun dediği doğru olmayabilir .Neye göre erkek tipi kellik dedi acaba.Öndeki çizgi muhtemelen yapısal .Erkek tipi dökülme belirtisi görünmüyor .Tepeden foto atarsan daha net değerlendirme yapılabilir.
hocam tepem suanlik sağlam ama döküluyor önler saç yıkarken baya baya saçım elime geliyor B12 ve d vitamini baya eksik ama erkek tipi dökülme de var ne yapacağımı bilmiyorum

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 53604
  • saç ekimi sonuçları
bu saça minox kullanma bozarsın daha kötü olur
Global Moderator

Conqueror1453

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 665
  • Saç ekimi sonuçları
19 yaşında benimde saclae sakaklar biraz dökülmüştü sorun yapma kafaya takma. Saçlarının bakımını güzel bir şampuanla yap arka bölge güzel görünüyor bu saçlar 35 yaşı rahat görür ondan sonra bakarsın önüne bu benim düşüncem tabi erken yaşta saç ektirip pişman olma  30 yaşına kadar bekle bir gör

Final Boss

  • Aktif Üye
  • Jr. Member
  • *
  • İleti: 88
  • Saç ekimi sonuçları
şu  an için ekimlik bir durum yok hatta aga varlığıda net değil .bir süre boyunca gözlemlemek lazım durumu ve henüz minyatürleşme de yok gibi görünüyor .ara ara çekme testi yapman iyi olur, 3 ayda bir falan .sonucuna göre bir yol haritası çizmek gerekir.

Mehmet Enam PİRAN

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 8
19 yaşında benimde saclae sakaklar biraz dökülmüştü sorun yapma kafaya takma. Saçlarının bakımını güzel bir şampuanla yap arka bölge güzel görünüyor bu saçlar 35 yaşı rahat görür ondan sonra bakarsın önüne bu benim düşüncem tabi erken yaşta saç ektirip pişman olma  30 yaşına kadar bekle bir gör
hocam düşünceniz için teşekkürler
Saçım çok dökülüyor saçımin yapısıda ince doğuştan ama geçen seneye bakınca sakaklarim bir anda gitmiş gibi hissediyorum yani M tipi dedikleri o biraz moral bozuyor birde önden hacım kalmamış gibi hissediyorum, tepe bölgem de suanlik bir açılma yok . Acaba kaliteli şampuan olarak ne önerirsiniz saçım erken de yağlanıyor düz ve ince olduğu için

Mehmet Enam PİRAN

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 8
şu  an için ekimlik bir durum yok hatta aga varlığıda net değil .bir süre boyunca gözlemlemek lazım durumu ve henüz minyatürleşme de yok gibi görünüyor .ara ara çekme testi yapman iyi olur, 3 ayda bir falan .sonucuna göre bir yol haritası çizmek gerekir.
düşünceniz için teşekkürler hocam.
Sakaklarim açılıyor ve saçımin hacmi azalıyor gittikçe.  kaliteli şampuan almayı düşünüyorum eczaneden. Saçım çok da yağlanıyor acaba o yüzden mıdır diye düşünüyorum

Conqueror1453

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 665
  • Saç ekimi sonuçları
hocam düşünceniz için teşekkürler
Saçım çok dökülüyor saçımin yapısıda ince doğuştan ama geçen seneye bakınca sakaklarim bir anda gitmiş gibi hissediyorum yani M tipi dedikleri o biraz moral bozuyor birde önden hacım kalmamış gibi hissediyorum, tepe bölgem de suanlik bir açılma yok . Acaba kaliteli şampuan olarak ne önerirsiniz saçım erken de yağlanıyor düz ve ince olduğu için

Başkan aynı benim kafada senin dökülme tipine benziyor ben 33 yaşıma gireceğim rahat ol 27 ye kadar rahat takilirsin ben uzun süre bioxcin Forte şampuan kullandım. Şuan Hintell moderatör un tavsiyesi ile Alpecin C1 kafein şampuan kullanıyorum 1 hafta oldu biraz dökülmeler arttı 1 ay gozlemlicem dökülme devam ederse bioxcin Forte yada bioxcin keratin Argan şampuana donecem. Hangisi kafanı kasindirmiyorsa saçlarıni dokmuyorsa onu kullan. Prozinc plusda iyi diyenler var Tamamen sana kalmış saç tipine dokulmene göre deneyip gozlemliyeceksin. Güvenilir eczanelerden temin et

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Hocam androgenetik alopesi teşihisi al bence bir dermatolog tarafından. Saçlı derini incelesin. Bu arada dermatit vs. var mı onu da elemiş olursun.

Şunu unutma erkek tipi dökülmede mevcut saçı korumak dökülen saçı geri kazanmaktan daha kolaydır. Az önce 22 yaşında finasteride bırakan bir kardeşimin konusunu gördüm şimdi dut'a başlamış. Eğer mücadele edeceksen en başta yılan küçükken et ya da hiç etme saç defterini kapat hayatına devam et. Benim önerim bu.

Eren009

  • Aktif Üye
  • Jr. Member
  • *
  • İleti: 72
  • Saç ekimi sonuçları
Daha önce de bir arkadaşa yazmıştım. Kan değerlerine baktırmak, seboreik dermatit varsa ketoral şampuan kullanmak, saç derisine masaj yapmak ve dermaroller kullanmak mantıklı. Prp ve mezoterapi de yaptırabilirsin Ayrıca çok stres yapmamaya çalış dostum. Spor yapmak da bu açıdan iyi gelir. 2026 sonu ya da 2027 gibi Clascoterone ismindeki ilacın çıkması söz konusu ve bu ilacın yan etkisi olmayacak gibi. O zamana kadar olanı koruman en mantıklısı olur bence. Umarım bu ilaçla çözümü de bulmuş oluruz

Mehmet Enam PİRAN

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 8
Daha önce de bir arkadaşa yazmıştım. Kan değerlerine baktırmak, seboreik dermatit varsa ketoral şampuan kullanmak, saç derisine masaj yapmak ve dermaroller kullanmak mantıklı. Prp ve mezoterapi de yaptırabilirsin Ayrıca çok stres yapmamaya çalış dostum. Spor yapmak da bu açıdan iyi gelir. 2026 sonu ya da 2027 gibi Clascoterone ismindeki ilacın çıkması söz konusu ve bu ilacın yan etkisi olmayacak gibi. O zamana kadar olanı koruman en mantıklısı olur bence. Umarım bu ilaçla çözümü de bulmuş oluruz
hocam düşünceniz için teşekkürler, on saç cizgim bozuluyor gittikçe bunu nasıl önlerim o ilaç çıkana kadar

Mehmet Enam PİRAN

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 8
şu  an için ekimlik bir durum yok hatta aga varlığıda net değil .bir süre boyunca gözlemlemek lazım durumu ve henüz minyatürleşme de yok gibi görünüyor .ara ara çekme testi yapman iyi olur, 3 ayda bir falan .sonucuna göre bir yol haritası çizmek gerekir.
hocam selamlar  ön saç cizgim de minyatürlesme var ne yapmamı önerirsiniz, tepeden gitmiyor ama ön açılıyor saçım Çok fena dökülüyor şuan sinavima 18 gün kaldı bitsin hayırlısıyla gideceğim yetkili bir doktorada yani duştan çıkıp kafama kuruladigimda havluya bile saçım yapışıyor ☹️

Mehmet Enam PİRAN

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 8
Daha önce de bir arkadaşa yazmıştım. Kan değerlerine baktırmak, seboreik dermatit varsa ketoral şampuan kullanmak, saç derisine masaj yapmak ve dermaroller kullanmak mantıklı. Prp ve mezoterapi de yaptırabilirsin Ayrıca çok stres yapmamaya çalış dostum. Spor yapmak da bu açıdan iyi gelir. 2026 sonu ya da 2027 gibi Clascoterone ismindeki ilacın çıkması söz konusu ve bu ilacın yan etkisi olmayacak gibi. O zamana kadar olanı koruman en mantıklısı olur bence. Umarım bu ilaçla çözümü de bulmuş oluruz
merhaba hocam prp yapitrsam faydası olurmu hocam

 

Facebook Twitter Instagram