Merhaba abiler,
Yıllardır bu forumu üye olmadan takip ediyordum en sonunda ameliyat olma cesaretini gösterip operasyona karar verdim.Buradaki konulardan baktığım sayısız örnekten,başarı yüzdesi,müşteri memnuniyeti vs gibi birden fazla sebepten dolayı kafamda tek bir yer olan asuman hanım vardı.Kendileriyle 13 mayıs günü whatsapp üzerinden irtibata geçip öncesinde mevcut fotoğraflarımı attım.Daha sonra operasyona uygun olduğuma dair 4500 greft üzerinden bir çıkarımda bulundular.Açıklık fazla olması kaynaklı 2 seans olacağı ve tepe kısmına yoğunluğun ikinci operasyon olması için bir fikir birliğine vardık.15'inde kendisiyle görüşmeye gidip yüzyüze de bir durum değendirmesi yaptıktan sonra ayın 20'sine operasyon için anlaştık.Saat sabah 9'da başlayan operasyonum akşam 9'a kadar sürdü.Yarım saat kadar sadece bir yemek molası verdik.Onun dışında tüm ekip oldukça yoğun bir şekilde çalıştılar.Saçlarımın ince telli olması ve ikinci operasyonu da düşünmem kaynaklı dönör bölgeyi de çok yormamak adına 4000 greft üzerinden bir ekim yapıldı.Operasyon içerisinde yer alan Asuman hanım,Enes Bey,Zehra Hanım ve Melike Hanım'a ayrı ayrı teşekkürlerimi iletiyorum.Operasyon süresi beklediğimden uzundu ancak gösterdikleri ilgi alaka ve sohbetin güzelliğinden kaynaklı yine hızlı geçtiğini söyleyebilirim

Kendime geldikten sonra düşününce foruma kendi sürecim hakkında da bilgilendirme yapma ve diğer operasyonu düşünen arkadaşlara da fikir olması bakımından borçlu hissettim.Geçte olsa ilk başlığımı ve konumu da açmış oldum.Ara ara güncelleme yapmaya çalışacağım.Şimdiden güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.