Gönderen Konu: ince zayıf saçlar deride Seboreik dermatit.  (Okunma sayısı 569 defa)

Mtc001

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 9
  • Saç ekimi sonuçları
ince zayıf saçlar deride Seboreik dermatit.
« : 28 Mayıs 2026, 02:52:14 »
Merhaba . Bu saatte yazdıran kader utansın ne diyelim. 2021 de Ekim yaptırmıştım saçlar zayıftı zaten. Deri de Seboreik dermatit belası da olunca savaşa yenik düştük. Ne yapacağımı da bilmiyorum. Fin dut karşıyım 1 yil kullandım pek bi faydası da olmadı zaten. Yardımcı olabilecek tecrübeli arkadaşlar yorum atarsa sevinirim. Güncel durumu foto attım. Vertex çevresi Ekim yapılmamıştı . Hayırlı bayramlar herkes Allaha emanet

Mtc001

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 9
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: ince zayıf saçlar deride Seboreik dermatit.
« Yanıtla #1 : 29 Mayıs 2026, 00:44:55 »
Cevap verecek kimse yok mu?

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 53604
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: ince zayıf saçlar deride Seboreik dermatit.
« Yanıtla #2 : 29 Mayıs 2026, 05:27:55 »
Şimdi mevcut görüntüye bakınca agresif dökülme yapısına sahip biri olduğun zaten görülüyor. Bu durumu daha iyi bir noktaya getirebilmek için büyük ihtimalle 2 ekim gerekecektir. Tepe bölgesinin tamamen kapanacağını düşünmüyorum ancak ön bölge, orta alan ve ortanın gerisine kadar yapılacak başarılı bir saç ekimiyle oldukça tatmin edici bir görüntü elde edilebilir.

Bunun yanında medikal destek de önemli olacaktır. Dökülme yapın agresif olduğu için ekim sonrası mevcut saçları koruyabilmek adına finasterid değerlendirilebilir. Tabii bu tamamen kişisel bir tercih. Sen fayda görmediğini düşünüyor olabilirsin ancak bu kadar seyrelmiş saçlarda ilacın etkisini hissetmek her zaman kolay olmuyor. Etkiler genellikle daha yoğun saç yapısına sahip kişilerde çok daha net fark ediliyor.

Ancak bu önerilerin sağlıklı olabilmesi için öncelikle donör durumunu görmek gerekir. Çünkü alan oldukça geniş ve böyle bir açıklığı toparlayabilmek için güçlü bir donöre ihtiyaç var. Donörün bu yükü kaldırabilecek durumda mı?
Global Moderator

Mtc001

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 9
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: ince zayıf saçlar deride Seboreik dermatit.
« Yanıtla #3 : 29 Mayıs 2026, 11:28:43 »
Seboreik.. Allah düşmanımın başına vermesin nasıl bir illet abi bu. Sebo varken Ekim yaptırmayı düşünmüyorum kel kalmaya razıyım . Minox düşünmeye başladım çok cılız saç kökü var işe yarar mı acaba

Mtc001

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 9
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: ince zayıf saçlar deride Seboreik dermatit.
« Yanıtla #4 : 10 Haziran 2026, 23:10:56 »
Şimdi mevcut görüntüye bakınca agresif dökülme yapısına sahip biri olduğun zaten görülüyor. Bu durumu daha iyi bir noktaya getirebilmek için büyük ihtimalle 2 ekim gerekecektir. Tepe bölgesinin tamamen kapanacağını düşünmüyorum ancak ön bölge, orta alan ve ortanın gerisine kadar yapılacak başarılı bir saç ekimiyle oldukça tatmin edici bir görüntü elde edilebilir.

Bunun yanında medikal destek de önemli olacaktır. Dökülme yapın agresif olduğu için ekim sonrası mevcut saçları koruyabilmek adına finasterid değerlendirilebilir. Tabii bu tamamen kişisel bir tercih. Sen fayda görmediğini düşünüyor olabilirsin ancak bu kadar seyrelmiş saçlarda ilacın etkisini hissetmek her zaman kolay olmuyor. Etkiler genellikle daha yoğun saç yapısına sahip kişilerde çok daha net fark ediliyor.

Ancak bu önerilerin sağlıklı olabilmesi için öncelikle donör durumunu görmek gerekir. Çünkü alan oldukça geniş ve böyle bir açıklığı toparlayabilmek için güçlü bir donöre ihtiyaç var. Donörün bu yükü kaldırabilecek durumda mı?
Hintl
Şimdi mevcut görüntüye bakınca agresif dökülme yapısına sahip biri olduğun zaten görülüyor. Bu durumu daha iyi bir noktaya getirebilmek için büyük ihtimalle 2 ekim gerekecektir. Tepe bölgesinin tamamen kapanacağını düşünmüyorum ancak ön bölge, orta alan ve ortanın gerisine kadar yapılacak başarılı bir saç ekimiyle oldukça tatmin edici bir görüntü elde edilebilir.

Bunun yanında medikal destek de önemli olacaktır. Dökülme yapın agresif olduğu için ekim sonrası mevcut saçları koruyabilmek adına finasterid değerlendirilebilir. Tabii bu tamamen kişisel bir tercih. Sen fayda görmediğini düşünüyor olabilirsin ancak bu kadar seyrelmiş saçlarda ilacın etkisini hissetmek her zaman kolay olmuyor. Etkiler genellikle daha yoğun saç yapısına sahip kişilerde çok daha net fark ediliyor.

Ancak bu önerilerin sağlıklı olabilmesi için öncelikle donör durumunu görmek gerekir. Çünkü alan oldukça geniş ve böyle bir açıklığı toparlayabilmek için güçlü bir donöre ihtiyaç var. Donörün bu yükü kaldırabilecek durumda mı?
Hintel. İyi geceler. Bu vertexe fin dışında ne yapabiliriz ?
https://hizliresim.com/e4ffhj6

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: ince zayıf saçlar deride Seboreik dermatit.
« Yanıtla #5 : 11 Haziran 2026, 08:55:56 »
Hocam saç konusunda her gün binlerce ürün çıkıyor; çeşitli serumlar, PRP'ler, peptidler, şampuanlar vs. ama çalıştığı bilimsel olarak ispatlanmış ve FDA onayı almış 2 tane ürün var. Yani binlerce ürün olması kafanı karıştırmasın. Bunlar finasteride ve minoxidil. Ha clascoterone diye bir ürünün çalışmalarını inceliyorum, umut vaat ediyor ama emekleme aşamasında. Umarım gelişir ve fin/dut kullanmak istemeyenlere güzel bir alternatif olur.

Saçını döken DHT hormonunun aktivitesini kaldırmadan ya da azaltmadan alacağın her tedavi dalgaya karşı kürek çekmeye benzer. Bir kazanç sağlarsın DHT onu senden iki olarak geri alır.

Fin ve dut'dan fayda alamadım yazmışsın dermatit için doktora gidip önce onu çözmeyi denedin mi?

Mtc001

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 9
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: ince zayıf saçlar deride Seboreik dermatit.
« Yanıtla #6 : 11 Haziran 2026, 09:53:23 »
Çok kez gittim. Şampuan verip bitiriyor işi. Geçici çözüm. Yeme içmeye çok dıkkat ederim. Asitli hiçbirşey tüketmem paketli gıda nadir. Beyaz ekmek yemem. Farklı bişe var çözemedim. Sadece tepe üst kısımlarda oluyor arka donör de yok mesela. Her gün saçın yapısı değişiyor anlamadım tuhaf bişe. Ufak kıl çok çıkıyor büyümuyor . Saçım çok çok çok geç uzuyor . Vitamin alıyorum çinko demir b-d biotin hepsini de alıyorum . Fena bir dht var galiba sabah duş alırım 12 saat sonra alnım yağlanıyor

 

Facebook Twitter Instagram