Merhaba arkadaşlar, sonbaharda saç ektirmeyi düşünüyorum.Ekim sonuçlarını inceledim 3 klinik belirledim.Sizin de görüşlerinizi bekliyorum.Ön çizginin doğallığı benim için çok önemli.İyi kötü saçlarım var çevremdekiler ekime gerek yok olduğunu söyleseler de şakaklarımın açılmasından ve tepe bölgesinden rahatsızım. O yüzden ön çizginim doğallığının bolzulmasını istemiyorum.Donör bölgemin bozulmasını ve dengesiz boşluklar oluşmasını da istemiyorum.Yazdığım kriterlere göre en uygun klinik asmed olsada bütçem yetmiyor maalesef.Yazdığım kriterlerde en yüksek başarıyı hangi doktor veya klinikten alırım? Saç açıklığı benim ki gibi olup ekimden memnun kalan arkadaşların tavsilerini bekliyorum.@Hintell hocam önerinizi merakla bekliyorum. Yaş:32 dökülmem kendimi bildim bile devam ediyor. Bütçe 150.000 TL ye kadar.Şimdiden teşekkür ederim.