Gönderen Konu: Uzman Üyelerden Saç Çizgisi Tavsiyesi Almak İstiyorum  (Okunma sayısı 290 defa)

Conqueror1453

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 665
  • Saç ekimi sonuçları
Merhaba değerli Forum üyeleri

Sizlerden bir saç çizgisi tavsiyesi almak istiyorum 2800-3200 greft iyi iş cikarir mi ?

Resimde beyaz alan zayıf olan bölge dökülecek gibi duruyor. Yaş 33 gireceğim.

Saç çizgisini ne şekilde tavsiye edersiniz ?

Greft tavsiyeniz nedir ?

Şimdiden Teşekkür ederim yorum ve görüşleriniz için












Cenk tasmedir

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 16
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Uzman Üyelerden Saç Çizgisi Tavsiyesi Almak İstiyorum
« Yanıtla #1 : 01 Haziran 2026, 13:29:47 »
Donör alanınız güzel görünüyor ama açıklık söylediğiniz gibi olursa, 4500 greft net ihtiyacınız var. İlk önce kan testi yaptırın ve saç dökülmesine sebep olabilecek eksiklere göz atın derim.

Conqueror1453

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 665
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Uzman Üyelerden Saç Çizgisi Tavsiyesi Almak İstiyorum
« Yanıtla #2 : 01 Haziran 2026, 20:13:06 »
Donör alanınız güzel görünüyor ama açıklık söylediğiniz gibi olursa, 4500 greft net ihtiyacınız var. İlk önce kan testi yaptırın ve saç dökülmesine sebep olabilecek eksiklere göz atın derim.

Yorumunuz için teşekkürler. Geçen yıl 10 tüp kan verdim. D3 vitamini eksik çıktı B12 normal kabul.edilecek seviyede idi. Test galiba ekim ayında oldu. Hemen takviyelere ve finasterid xpecia felan başladım. Şampuan olarak bioxcin kullaniyordum Hintell beyin tavsiyesi ile Alpecin Cafein C1 şampuan kullanıyorum.
4500 greftle tepeye kadar ekilir. Greftler benim için onemli on bölgede sıkılık ve doğallık istiyorum 6 senedir şapka takiyorum gençliği yaşayalım biraz istiyorum

4500 greft bu saça çok bence on cizgide kararsız kaldim

Cenk tasmedir

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 16
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Uzman Üyelerden Saç Çizgisi Tavsiyesi Almak İstiyorum
« Yanıtla #3 : 02 Haziran 2026, 11:17:03 »
Yorumunuz için teşekkürler. Geçen yıl 10 tüp kan verdim. D3 vitamini eksik çıktı B12 normal kabul.edilecek seviyede idi. Test galiba ekim ayında oldu. Hemen takviyelere ve finasterid xpecia felan başladım. Şampuan olarak bioxcin kullaniyordum Hintell beyin tavsiyesi ile Alpecin Cafein C1 şampuan kullanıyorum.
4500 greftle tepeye kadar ekilir. Greftler benim için onemli on bölgede sıkılık ve doğallık istiyorum 6 senedir şapka takiyorum gençliği yaşayalım biraz istiyorum

4500 greft bu saça çok bence on cizgide kararsız kaldim
Sadece ön çizgi için 4500 çok evet ama eğer çizdiğiniz beyaz çizgiye kadar dökülürse 4500 gerekebilir. Takviye olarak da çinko ve collagen önerilirim ben şahsen kullanıyorum saç için etkisini gördüm. özellikle toz collagen.

Conqueror1453

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 665
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Uzman Üyelerden Saç Çizgisi Tavsiyesi Almak İstiyorum
« Yanıtla #4 : 02 Haziran 2026, 11:58:46 »
Sadece ön çizgi için 4500 çok evet ama eğer çizdiğiniz beyaz çizgiye kadar dökülürse 4500 gerekebilir. Takviye olarak da çinko ve collagen önerilirim ben şahsen kullanıyorum saç için etkisini gördüm. özellikle toz collagen.

 kollajen kullanıyorum yine  biotin de kullanıyorum
Yani çinko olsun biotin olsun kolajen olsun selenyum demir magnezyum d3k2 B12 finasterid  bioxcin keratin Argan yağı alpecin C1 kafein şampuan da kulansam

Dökülen saç dökülüyor.

İnsanlar saçları dökülünce takviye başlıyor aaa bak ise yaradı psikolojisine giriyor halbuki sacin dökülmesinde durmuş 2-3 sene sonra tekrar dökülecek bunun vitaminle felan bir alakası yok benim.dusuncem bu

Son olarak toz collagen biraz sıkıntı böbrek taşı olabiliyor hidrolize kolajende yapay zeka böyle diyor.
Dikkatli kullanmak lazım
« Son Düzenleme: 02 Haziran 2026, 12:07:53 Gönderen: Conqueror1453 »

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 53604
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Uzman Üyelerden Saç Çizgisi Tavsiyesi Almak İstiyorum
« Yanıtla #5 : 02 Haziran 2026, 15:52:34 »
Donör çok iyi güzel bir ön çizgi ile harika olur sonuç
Asmet
Asuman hair
Ahmet tosun

Düşünüle bilir
Global Moderator

Conqueror1453

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 665
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Uzman Üyelerden Saç Çizgisi Tavsiyesi Almak İstiyorum
« Yanıtla #6 : 02 Haziran 2026, 18:48:25 »
Donör çok iyi güzel bir ön çizgi ile harika olur sonuç
Asmet
Asuman hair
Ahmet tosun

Düşünüle bilir

Teşekkürler Hintell hocam greftleri bir ekimde yormak istemiyorum Maximum 3500 düşünüyorum.
Teknik olarak belirledigim birkaç isim var

Kararımı verdim eğer olmazsa alternatiflere yonelicegim

Benim merak ettiğim 3200 greft iyi  is çıkarır mı Hintell hocam

borella01

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 712
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Uzman Üyelerden Saç Çizgisi Tavsiyesi Almak İstiyorum
« Yanıtla #7 : 02 Haziran 2026, 20:51:19 »
yaş 33 olmuş hocam şimdiden sonra hızlı bir gerileme olmaz ama bence sadece ön kısma çizgiyi yeniden şekillendirecek bir ekim yaptır.

Conqueror1453

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 665
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Uzman Üyelerden Saç Çizgisi Tavsiyesi Almak İstiyorum
« Yanıtla #8 : 02 Haziran 2026, 20:55:01 »
yaş 33 olmuş hocam şimdiden sonra hızlı bir gerileme olmaz ama bence sadece ön kısma çizgiyi yeniden şekillendirecek bir ekim yaptır.

Teşekkürler yorumunuz için

 

Facebook Twitter Instagram