İlk ekimim ön bölgeye yapılmıştık 7 sene önce.
Görüştüğüm merkezler;
Asuman hair: yaklaşık 4500 greft ön ve tepe yoğun ekim planladı.
Cüneyt Coşkun: 4500 greft tüm açıklık için.
Medeks: En az 5000 greft ekilmeli sık olması için dedi.
Yaşım 35. Dökülmemin de devam edeceğini düşündüğüm için 3. bir ekim için donör alanım (görüştüğüm merkezler donörün iyi dedi) kalsın istiyorum.
Hangi merkez mantıklı sizce? Medeksin açık alanlardaki başarılı sonuçlarından dolayı sıcak bakıyorum ama çok doğal gelmiyor yatığı ekimler.
Cüneyt Coşkun'un sonuçlarını incelemek için forumu inceledim ama 12 ayı dolduran bir vaka bulamadım.
Asuman Hair'in ekmlerini beğeniyorum ama o da bütçemi zorluyor biraz.
Yorumlarnızı bekliyorum. Sağolun
