Gönderen Konu: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft  (Okunma sayısı 393 defa)

fengels

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« : 02 Haziran 2026, 21:30:17 »
Arkadaşlar merhaba, yoğun iş temposu nedeniyle başlığı açmaya zaman bulamamıştım. 102. gündeyim. Takviye olarak sadece proscar 4/1 kullanıyorum. Prp yaptırmadım henüz muhtemelen bu hafta yaptıracağım. Ekimden bu güne farklı zamanlarda çektiğim fotoğrafları ekliyorum. Yorumlarınız benim için önemli, yorum yaparsanız sevinirim.

fengels

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş
« Yanıtla #1 : 02 Haziran 2026, 21:38:29 »
En gerçekçi görünüm için fotoğrafların hepsi direkt ışık altında çekildi.
Ekimden önceki halini de ekliyorum.

fengels

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş
« Yanıtla #2 : 02 Haziran 2026, 21:41:01 »
Şok dökülme sonrası da böyle görünüyordu, epey bir süre yoluk tavuk gibi geziyorsunuz bilginiz olsun.

Aang

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 615
  • Daha güzel günlere.
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #3 : 03 Haziran 2026, 09:14:12 »
Dostum merhaba,

Öncelikle saç ekimin hayırlı olsun. Ameliyat sonrası fotoğrafların tam net değil ama kabuk dökme sonrasına baktığımızda herhangi bir problem görünmüyor.

Şok dökülme süreciniz tamamlanmış ve yeni saçlar çıkmaya başlamış. Ön hattınızda ideal seviyede tutulmuş gibi ama belki bir tık aşağıda olsa daha güzel olurdu gibi.

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #4 : 03 Haziran 2026, 09:23:38 »
Hocam ön çizgin çok sivri olmuş (çok "V" tipi) umarım rahatsız etmez.
Finasteride kararın mantıklı keşke kliniği de bu doğru seçseydin. Hayırlısı olsun.

fengels

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #5 : 03 Haziran 2026, 12:41:53 »
Hocam ön çizgin çok sivri olmuş (çok "V" tipi) umarım rahatsız etmez.
Finasteride kararın mantıklı keşke kliniği de bu doğru seçseydin. Hayırlısı olsun.

selam, planlama içimize sindi aslında çünkü benim alnım hep genişti ve saç çizgim tam V idi, çocukken de öyleydi yani alnimin koşeleri boştu, daha düz bir çizgi çok yapay duracaktı, hoca kaşlarımı kaldırdığımda kasın bittiği noktadan çekti ön çizgiyi, klinikten ziyade eken kişi iki akrabami ekti önceden ve sonuçlar çok iyi oldu, bakalim bekliyorum çikinca neye benzeyecek  :D

fengels

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #6 : 03 Haziran 2026, 12:59:39 »
Dostum merhaba,

Öncelikle saç ekimin hayırlı olsun. Ameliyat sonrası fotoğrafların tam net değil ama kabuk dökme sonrasına baktığımızda herhangi bir problem görünmüyor.

Şok dökülme süreciniz tamamlanmış ve yeni saçlar çıkmaya başlamış. Ön hattınızda ideal seviyede tutulmuş gibi ama belki bir tık aşağıda olsa daha güzel olurdu gibi.


merhaba, teşekkür ederim, site tek seferde çok foto koymaya izin vermediği için ayrı ayrı çok fazla resim koymadım, sorunsuz bir ekim gerçekleşti, kan, fibroz, doku küsmesi vs. hatta sivilce bile pek çikmadi diyebilirim, ensem ilk 1 ay zorladı sonra nerdeyse tamamen toparladı. yani ensemde hiçbir şey yokmuş görüntüsü var ondan ense koymadım. çizgi için aynı şeyi düşündüm aslında ama kas olan yere ekersek oynayabilir bu seni rahatsız edebilir dedi hoca, yani bakalim umarim sonuç iyi olur da çizgiyi yine beğenmezsek revize ederiz o dert değil diye düşünüyorum. şu an şey sürecindeyim, acaba çikmayacak mi, tutmayacak mı, bazilarinin saçlari cikmis 3. ayda seninki niye cok cikmadi felan :D şu önümüzdeki 1-2 ayın verimli geçmesini bekliyorum bakalım.

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #7 : 03 Haziran 2026, 13:09:52 »
Hocam ön çizgi revize etmek o kadar kolay değil.

fengels

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #8 : 03 Haziran 2026, 13:51:39 »
Hocam ön çizgi revize etmek o kadar kolay değil.

yani şu an için memnunum çizgiden, en azından doğal durduğunu söyleyebilirim saçlı halimle kıyaslayınca

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #9 : 03 Haziran 2026, 13:57:59 »
Tabii ki hocam memnunsan sorun yok. Fin'e özen göster aksatma inşallah gerisi gelecektir.

Aang

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 615
  • Daha güzel günlere.
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #10 : 03 Haziran 2026, 14:17:59 »
Dostum merhaba,

Eğer alnı geniş kişilerden isen maalesef biraz yukarıda kalması senin için çok daha doğal bir görüntü olacaktır. Bu açıdan bakıldı ise doğru bir işlem yapılmış. Tabii ilerleyen zamanda çizgiyi bir tık aşağı almak her zaman çizgiyi yukarı almaktan daha kolaydır.

Saç gelişimi olarak ilk 3-4 ay çok bir şey beklenmez 5 aylarda bizleri tatmin etmeye başlayacaktır. Bu heyecanlı bir süreç ama biraz zor oluyor. Bu yüzden sabır etmekte fayda vardır.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 53604
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #11 : 03 Haziran 2026, 14:24:44 »

merhaba, teşekkür ederim, site tek seferde çok foto koymaya izin vermediği için ayrı ayrı çok fazla resim koymadım, sorunsuz bir ekim gerçekleşti, kan, fibroz, doku küsmesi vs. hatta sivilce bile pek çikmadi diyebilirim, ensem ilk 1 ay zorladı sonra nerdeyse tamamen toparladı. yani ensemde hiçbir şey yokmuş görüntüsü var ondan ense koymadım. çizgi için aynı şeyi düşündüm aslında ama kas olan yere ekersek oynayabilir bu seni rahatsız edebilir dedi hoca, yani bakalim umarim sonuç iyi olur da çizgiyi yine beğenmezsek revize ederiz o dert değil diye düşünüyorum. şu an şey sürecindeyim, acaba çikmayacak mi, tutmayacak mı, bazilarinin saçlari cikmis 3. ayda seninki niye cok cikmadi felan :D şu önümüzdeki 1-2 ayın verimli geçmesini bekliyorum bakalım.

Aynı anda 5 resim koya biliyorsun ekle seçeğini var 1 resmi koyduktan sonra koyduğunuz yerin alt satırında
Global Moderator

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 53604
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #12 : 03 Haziran 2026, 14:27:52 »
Ön çizgi tasarımı çok mu kötü? Hayır. Ancak kafa yapınıza ve yüz hatlarınıza baktığımda bence daha başarılı bir tasarım yapılabilirdi. Özellikle daha oval ve yumuşak geçişli bir ön çizgi size daha çok yakışırdı diye düşünüyorum.

Bu tarz keskin ve belirgin hatlar, doğal saç yoğunluğu kadar güçlü olmayan saç ekimlerinde bazen yapay bir görüntü oluşturabiliyor. Bana göre ön çizgi planlaması saç ekiminin en önemli aşamalarından biridir ve sonradan revize edilebilecek düşüncesiyle değil, en doğru şekilde ilk seansta tasarlanmalıdır.

Tabii bu sadece mevcut fotoğraflara göre yapılan bir değerlendirme. Saçlar çıkıp olgunlaştığında sonuç çok daha farklı ve başarılı görünebilir. Hayırlı olsun, umarım sizi mutlu edecek doğal ve güçlü bir sonuç elde edersiniz.
Global Moderator

fengels

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #13 : 03 Haziran 2026, 14:40:30 »
Dostum merhaba,

Eğer alnı geniş kişilerden isen maalesef biraz yukarıda kalması senin için çok daha doğal bir görüntü olacaktır. Bu açıdan bakıldı ise doğru bir işlem yapılmış. Tabii ilerleyen zamanda çizgiyi bir tık aşağı almak her zaman çizgiyi yukarı almaktan daha kolaydır.

Saç gelişimi olarak ilk 3-4 ay çok bir şey beklenmez 5 aylarda bizleri tatmin etmeye başlayacaktır. Bu heyecanlı bir süreç ama biraz zor oluyor. Bu yüzden sabır etmekte fayda vardır.

teşekkürler, yıllardır forumdayım, süreci yaşamak dışardan izlemekten çok farklıymış, beklemedeyim.

fengels

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Class Hair, 20.02.2026, 29 Yaş, 4000 Greft
« Yanıtla #14 : 03 Haziran 2026, 14:52:28 »
Ön çizgi tasarımı çok mu kötü? Hayır. Ancak kafa yapınıza ve yüz hatlarınıza baktığımda bence daha başarılı bir tasarım yapılabilirdi. Özellikle daha oval ve yumuşak geçişli bir ön çizgi size daha çok yakışırdı diye düşünüyorum.

Bu tarz keskin ve belirgin hatlar, doğal saç yoğunluğu kadar güçlü olmayan saç ekimlerinde bazen yapay bir görüntü oluşturabiliyor. Bana göre ön çizgi planlaması saç ekiminin en önemli aşamalarından biridir ve sonradan revize edilebilecek düşüncesiyle değil, en doğru şekilde ilk seansta tasarlanmalıdır.

Tabii bu sadece mevcut fotoğraflara göre yapılan bir değerlendirme. Saçlar çıkıp olgunlaştığında sonuç çok daha farklı ve başarılı görünebilir. Hayırlı olsun, umarım sizi mutlu edecek doğal ve güçlü bir sonuç elde edersiniz.

admin selam, aslında planlama 2 kez yapıldı, önce planlama için, sonra ekim için gittim, 2 sinde aynı şekilde çizildi, ama malesef fotoğraf almadım o sebeple atamadım, hoca kaşlarımı kaldırdığımda bombeli olan kaslı kısma çok girmeme taraftarı olduğunu söyledi, saç çizgisi tamamen o bombesiz kısım baz alınarak belirlendi, saçların güldüğümde yada kaşlarımı kaldırdığımda oynayabileceğini söyledi. ilerleyen zamanlarda umarım daha gelişmiş sonuçlarla fotograflar ekleyeceğim, bekleyip göreceğiz. şu an için tek tedirgin olduğum şey yoğunluk yakalamak ama anladığım kadarıyla henüz erken. ekimden sonra bana en verimli ekimlerinden biri olduğum söylendi, greft kalitesi iyiymiş 4000 konuşuldu ama fazlasına çıktı hoca 4100 civarında gibi.

 

Facebook Twitter Instagram