Gönderen Konu: Saç ekimi için uygun muyum, bu saçları nasıl kurtarırım.  (Okunma sayısı 337 defa)

delidino

  • Aktif Üye
  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 15
Merhabalar, ailemde genetik saç dökülmesi var. 29 yaşındayım, saç dökülmesi kalmadı.
Saçlarım tüy gibi olmuş ve dönör bölgem ekim için zayıf gibi görüyorum. Ama çevrem saçların var neden uzatmıyorsun diyor, uzatsam da tüy gibi oluyor canımı sıkıyor. Maymun gibi vücuda sahibim ama kafada saç kalmadı.

Kafamda çok fazla tüy var Ekim mı yapmam gerek yoksa Fin+min başlamam mı lazım.  Yada saç dövmesi yapmak mı mantıklı.

Önerilerinize açığım,  yada Ekim için risk almayıp,  başka alternatifleri beklemem mı gerek. Yeni buluş 2027 de gelecek tabi işe yararsa benim bu tüy saçları bu buluş kurtaracak yada başka alternatif bulmam gerek

Conqueror1453

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 665
  • Saç ekimi sonuçları
50.000 bütçeyi 100-120 bine çekmeden ve dokulmen durmadan ekim yaptırma. İyi bir merkeze yaptır giden greftin telafisi olmaz

Aang

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 615
  • Daha güzel günlere.
Dostum merhaba,

Bu işlemi basit bir telefon almak gibi düşünmemek gerekir. İyi bir I Phone bile 50.000 TL'ye alınmıyor artık. Ki sen cerrahi bir işleme gireceksin olmadı bunu atayım denilemiyor. Bütçeni biraz daha yükseltip kalitesine güvendiğin bir yeri araştırmanı öneririm

delidino

  • Aktif Üye
  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 15
50.000 bütçeyi 100-120 bine çekmeden ve dokulmen durmadan ekim yaptırma. İyi bir merkeze yaptır giden greftin telafisi olmaz


Peki hocam 100-120 bin çektim diyelim hangi klinik benim için uygun, bu kafa el verişli mı ? Ön cizgim var yanlar sadece çizilecek. Ve çok fazla tüy saçım var. Ne yapmam gerek siz olsanız ne yapardınız.  Tepe bölgesi çok açık zaten morelim orda bozuluyor, ön taraf olsa bile tepe noktası boş olursa hiç mutlu olacağımı düşünmüyorum.

Conqueror1453

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 665
  • Saç ekimi sonuçları

Peki hocam 100-120 bin çektim diyelim hangi klinik benim için uygun, bu kafa el verişli mı ? Ön cizgim var yanlar sadece çizilecek. Ve çok fazla tüy saçım var. Ne yapmam gerek siz olsanız ne yapardınız.  Tepe bölgesi çok açık zaten morelim orda bozuluyor, ön taraf olsa bile tepe noktası boş olursa hiç mutlu olacağımı düşünmüyorum.

Ben senin yerinde olsam 6 ay sabreder boş vakitlerimde saç ekim sonuçlarını ve saç ekim merkezlerini incelerdim. Ayrıca forumda saç ekim fiyatlari diye bölümü var orda merkezlerin saç ekim fiyatlari yazıyor. Tepe bölgesi biraz zor olduğu için ne desem yalan olur
120.000 butceye
Dr.Hakan clinic
Cüneyt Coşkun
Şahin Çelik
Ers Clinic
Medeks
Asuman Hair
Ahmet Tosun

gibi kliniklerde ekim yaptırabilirsin

Fiyatlar 60.000 ile 120.000 yanlış hatırlamıyorsam bu merkezlerin

Sen bu merkezlerin ekimlerini ve sonuçlarını takibe al özellikle tepe bölgesi ekimi yapanlari

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Hocam fin + min kombosuna 6-ay 1 yıl zaman ver. O kalan saçlarının ne kadarını kurtarabilirsin onu gör. Sonra iyi bir merkezde saç ektir. Bu arada para biriktir. Bütçen bu açıklığa çok yetersiz.

delidino

  • Aktif Üye
  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 15
Ynt: Saç ekimi için uygun muyum, bu saçları nasıl kurtarırım.
« Yanıtla #6 : 03 Haziran 2026, 18:44:56 »
Hocam fin + min kombosuna 6-ay 1 yıl zaman ver. O kalan saçlarının ne kadarını kurtarabilirsin onu gör. Sonra iyi bir merkezde saç ektir. Bu arada para biriktir. Bütçen bu açıklığa çok yetersiz.


Mersin'de mı yaşıyorsunuz, ben Mersin de yaşıyorum, iyi Ekim yapan yer var mı bizim burda ?

Fin yerine başka ne önere bilirsiniz.

Dermapen + min + kapak çekirdeği yağı + hacamat + sülük tedavisi vs xpecia + saw Palmetto gibi kompinlerden hangisine doğal olarak yönelmem mantıklı olur ?

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç ekimi için uygun muyum, bu saçları nasıl kurtarırım.
« Yanıtla #7 : 03 Haziran 2026, 19:14:56 »
Hocam öncelikle senin saç durumunu, saç ekimi olursa nasıl olur ve medikal tedavinin önemini anlatayım.

Öncelikle gördüğüm kadarıyla öndeki az miktar saç harici NW6'sın. Saç tipini göremiyorum çok kısa. Donörü de tam analiz edemiyorum. Ama zorlu bir vakasın. Ortalama 7.000-10.000 greft gerekiyor saç tipine (düz-kıvırcık ya da kalın telli saç - ince telli saç) göre değişir.
Neden fin ve min dedim. Zaten zor bir vaka ve her greftin önemi var. Fin ve min ile (normalde minde döngü vs. olur ama sende saç olmadığı için sorun olacağını sanmıyorum) azıcık kalmış olan o saçlarını gürleştirmemiz gerekiyor ki gereken greft sayısı düşsün.
Ayrıca donörünü de kuvvetlendirip gürleştirsin. Min zaten kullandığını söylüyorsun fin ise saçını döken hormonun (DHT) etkinliğini kaldırmak için gerekli. Bu etki kalkınca saçların daha da kuvvetlenmiş olur ve ölmek üzere olan saçların geri döner.

Ekim konusuna gelince şehir asla saç merkezi seçmekte bir faktör olmamalı. Forumda vakit geçir. Senin gibi son evre dökülmeye sahip kişilerin konusunu incele ve bu seçtiğin merkezi paylaş.
Hacamat, PRP, Mezoterapi (DHT blockersiz), sülük vs. hepsi kocakarı ilacıdır.
Dermapen haftada 1 minoxidil ile beraber yapabilirsin bilim destekliyor.

Gelelim bu tarz ekimler nasıl gerçekleştirilir. 1. ekimde geriden bir ön saç çizgisi çekilir alan geniş olduğu için ve vertekse kadar ekim yapılır. Verteks 2. ekime kalır ve sakal desteği gerektirir. Düşün o kadar greft eksiği var ki sakal giriyor işin içine bu yüzden medikal tedavi ile o kafandaki saç greftlerini kazanman bu yüzden önemli.

Burada rastgele senin kelliğine sahip bir youtuber buldum serüvene başlamış belki sen de başlarsın :) https://www.youtube.com/@Baldiary

delidino

  • Aktif Üye
  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 15
Ynt: Saç ekimi için uygun muyum, bu saçları nasıl kurtarırım.
« Yanıtla #8 : 03 Haziran 2026, 22:30:00 »
Hocam öncelikle senin saç durumunu, saç ekimi olursa nasıl olur ve medikal tedavinin önemini anlatayım.

Öncelikle gördüğüm kadarıyla öndeki az miktar saç harici NW6'sın. Saç tipini göremiyorum çok kısa. Donörü de tam analiz edemiyorum. Ama zorlu bir vakasın. Ortalama 7.000-10.000 greft gerekiyor saç tipine (düz-kıvırcık ya da kalın telli saç - ince telli saç) göre değişir.
Neden fin ve min dedim. Zaten zor bir vaka ve her greftin önemi var. Fin ve min ile (normalde minde döngü vs. olur ama sende saç olmadığı için sorun olacağını sanmıyorum) azıcık kalmış olan o saçlarını gürleştirmemiz gerekiyor ki gereken greft sayısı düşsün.
Ayrıca donörünü de kuvvetlendirip gürleştirsin. Min zaten kullandığını söylüyorsun fin ise saçını döken hormonun (DHT) etkinliğini kaldırmak için gerekli. Bu etki kalkınca saçların daha da kuvvetlenmiş olur ve ölmek üzere olan saçların geri döner.

Ekim konusuna gelince şehir asla saç merkezi seçmekte bir faktör olmamalı. Forumda vakit geçir. Senin gibi son evre dökülmeye sahip kişilerin konusunu incele ve bu seçtiğin merkezi paylaş.
Hacamat, PRP, Mezoterapi (DHT blockersiz), sülük vs. hepsi kocakarı ilacıdır.
Dermapen haftada 1 minoxidil ile beraber yapabilirsin bilim destekliyor.

Gelelim bu tarz ekimler nasıl gerçekleştirilir. 1. ekimde geriden bir ön saç çizgisi çekilir alan geniş olduğu için ve vertekse kadar ekim yapılır. Verteks 2. ekime kalır ve sakal desteği gerektirir. Düşün o kadar greft eksiği var ki sakal giriyor işin içine bu yüzden medikal tedavi ile o kafandaki saç greftlerini kazanman bu yüzden önemli.

Burada rastgele senin kelliğine sahip bir youtuber buldum serüvene başlamış belki sen de başlarsın :) https://www.youtube.com/@Baldiary


Eyvallah hocam ben fin yerine daha doğal bir DHT blocker buluyım. Saç dökülmem kalmadı zaten saçta kalmadı 🤣 2026-2027 sonunda Clascoterone adlı dht engelleyici bir ilaç  piyasaya sürülürse tam benlik gelmezse fin başlamak zorundayım

OnNumero

  • Aktif Üye
  • Sr. Member
  • *
  • İleti: 480
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç ekimi için uygun muyum, bu saçları nasıl kurtarırım.
« Yanıtla #9 : 05 Haziran 2026, 00:30:36 »
keşke saç dövmesi yaptırmak bir çözüm olsa .saçları uzun kullanacaksan saç dövmesi hiç bir işe yaramaz ama sıfır yada en fazla 3 numara kullanacaksan o zaman düşün derim.

delidino

  • Aktif Üye
  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 15
Ynt: Saç ekimi için uygun muyum, bu saçları nasıl kurtarırım.
« Yanıtla #10 : 05 Haziran 2026, 01:09:48 »
keşke saç dövmesi yaptırmak bir çözüm olsa .saçları uzun kullanacaksan saç dövmesi hiç bir işe yaramaz ama sıfır yada en fazla 3 numara kullanacaksan o zaman düşün derim.


Aynen bende zaten saçı kurtarmazsam diye 1 numarada bari kellik kapatmak için simülasyon düşünüyorum.

 

Facebook Twitter Instagram