2 sene önce ye yakın İzmir'de Dr Sibel ulusan clinicte saç ekimi yaptirdim İstanbul ve İzmir arasında kaldım ama araştırmalar sonucu sectigim klinik ten çok memnun kaldım personel ilgili klinik çok temizdi ekimin doğal oldu çevremden de güzel tepkiler aldım bilgilendirme amaçlıdır saygılarımla...