Gönderen Konu: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026  (Okunma sayısı 1107 defa)

Yksel.frat

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 20
  • Saç ekimi sonuçları
Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« : 03 Haziran 2026, 23:44:52 »
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 1-1.5 senedir saç ektirmek istiyordum ve oldukça korkup çekiniyordum ne zaman cesaretlensem bi şekilde olmuyordu.Bir nebzede deneyimler kulaktan kulağa dolma reklam botlarını görerek ve en yakın arkadaşımın istanbuldan ekip gelmesiyle çim adam ve seyrek görüntüsü baya baya beni üzmüştü. En son googleda araştırmalar yaparken bu forma rastladım çokda uzun bir üyeliğim yok aslında. Bu formu kuran HİNTELL başkandan Allah razı olsun demek isterim. Her şey şeffaf ve net bi kaç klinik ismini vermeyeceğim instagramda yüksek grefle güzel sonuçlar aldığını görünce bi umut seviniyordum ki ta ki burada ki ifşalarını görene kadar :D
Neyse gel gelelim benim sürecime az çok bu forumdaki arkadaşlar gibi bende kamera ve aynalara küsmüştüm. Forumdaki yorumlar ekimler neticesinde CÜNEYT HOCA ERS CLİNİC  MEDEKS VE ŞAHİN HOCA ciddi şekilde güzel ekimlerine şahit oldum. Ha sadece bunlar mı sadece iyi ekim yapıyordu hayır tabiki sektörde hepsi aynı benzerlikte hepsininin kendince güzel işcilikleri var tabiki. Ama bi ASMED veya Serkan Aygın’a gidipte herhangi bir ekim grubuna düşeceğime bileceğim bir ekiple makul fiyat politikasında ekim yaptırmak mantığıma yattı.Sonuçta bu dönor hepimizde sınırlı sayıda riske atmak istemedim fiyat konusunda bütçe sınırım yoktu ama 2800 euro ha serkan aygına vermişim de cüneyt hocaya ekibine düşmüşüm gibi 60bin vermişim olarak düşündüm.Bu zamana kadarda hiçbirini arayıp bilgi almadım işin aslında. En son Cüneyt hocanın 4700-4800 greft ektiği arkadaşları görünce kendimi onlara benzetip ön çizgilerinin çıktığını doğallını görünce bi anlık gazla arayıp kendisiyle görüştüm. İnanın hiçbir soruma sıkılıp bunalmadan şeffafca ve güzel şekilde açıkladı. Olmayacağa olmaz olacağa olur net ifadeler kullando muallaklı konuşmadı benimle. Hatta ilüzyon gibi bir şeye benzer ekim dedi 17 senedir bu sektörde olduğunu 5500 den fazla ekim tecrübesi olduğunu vs belirtti ekip arkadaşlarıyla da uzun süredir çalıştığını iletti. Sonrasında hali hazırda saç donör bölgemi vs görsel olarak ilettim. Donör bölgemin güzel olduğunu tek seansta kapatıcılığı yakalayacağını belirtti ama tek korkum normal yaşantıda iğneden dahi korkan fobisi olan birisiyim. Bunlarıda anlattım sedasyon seçeneğini tavsiye etti çok minimize olacağını konuştuk. Sonrasında fiyatta anlaşıp babamın sayesinde bayram sonu al kurtul dedi ve randevuyu aldım.
02.06.2026 tarihinde sabah 7.3-8 gibi eastetich center adlı beşiktaşda kliniğe geçtim. Cüneyt hoca çizimleri yaptı 5400 greft ön görmüştü telefonda çizimler sonrasında 5000 greftin makul olduğunu ve donör alandaki köklerin çoklu olduğunu ve hali hazırda dökülmeye yüz tutmuş var olan saçlarında medikal tedavi ile güçleneceğini belirtti. Sonrasında ödemeyi yapıp operasyanın gerçekleşeceği kata indik. Özlem hanım traşımın kabasını yaptı sonrasında ise cüneyt hoca ince ayarlarını yapıp operasyon yapılacak alana götürdü. Belki komik gelir ama o raddeye kadar hala bırakıp gitmek istedim o korkudan dolayı betim benzim atıp kireç gibi olmuştum. Allah razı olsun ekip arkadaşlar ve cüneyt hocadan dikkatimi dağıtıp o sırada damar yolum açıldı ve anestezi doktorunu beklerken yarım kalan ön çizgimi tekrar tekrar içine sinene kadar yağmur hanımla istişare edip ince dokunuşlar yaptı cüneyt hoca. Sonrasında anestezi doktoru geldi 9.3 gibi yaşımı kilomu boyumu sordu o esnada tamamen bilincim kayboldu hiçbir şey hatırlamıyorum o geçen süre zarfında. En çok korkumda anestezi etkisinde ani refleksle uyanır o kök toplayan cihazın kafamı keser mi gibiydi :DD Ama öyle olmuyormuş bilincim yerine ufak ufaka gelmeye başladığında bile parmağımı dahi zor oynatıyor farklı dünyalarda yaşıyor gibiydim. Bilincim yerine geldiğinde Yağmur hanım ve Nursena hanım yanlış olmasın isimler kök toplama işlemi yapıyordu. Yağmur hanım mikro motorla çalışıyor nursena hanım topluyor arkadaki 3 hanımefendide ayrıştırıyordu. Bilincim açıldıkta acı olursa hemen söyleyin dediler. Öyle ahım şahım bir acım olmadı sadece bazı bi kaç kısımda sıcaklık hissettim o anlarda söylediğimde Yağmur hanım anestezi ile lokal hemencecik halleti. Gerçekten çok merhametli ve insan halinden anlayan anlayışla süreci korkumu tamamen profosyonel şekilde yönettiler. Cüneyt hoca ara ara gelip kontrollerde bulundu. 12.15 gibi gibi kök toplama süreci bitmiş ve başka bir odaya götürüp yemeğimi getirdiler. Yemeğimi yiyip 12.45 gibi tekrardan operasyon odasına geçtik. Başlamadan bir xanax verdiler köklerimi ayırıp dolapta bekletmişler hangisinin nereye ekileceği tabloyla şema şekilde yazmışlar gerçekten şahane bir işçilikti. Yanlış anlamadıysam 6 lı kök çok denk gelmediklerini bende bir çok olduğunu ve çıkanlarında çoklu greft olduğunu anlattı yağmur hanım sonrasında uzandım damar yolumda o gün almam gereken antibiyotik ağrı kesici vs serum içerisinde verildi. Yağmur hanımda ve nursena hanım adrelin enjekte edip ekime başladılar. O sırada uyuklamışım bi ara uyandığımda cüneyt hocada ordaydı ön çizgi şakaklarla vs ilgili konuşuyolardı tam hatırlayamıyorum. Gözümü açtığımda saat 5 gibiydi cüneyt hoca başımdaydı az kaldığını belirtti yarım saat sonra ekimim bitti. Kafamı bandajlayıp resimlerimi çektiler. Sonrasında bir odaya aldılar Cüneyt hoca gelip kullanmam gereken ilaçları antibiyotik ağrı kesici vs boyunluk şampuan onları anlattı bugün hiçbir şey içmeme gerek olmadığını serum içersinde verdiklerini söyledi yarın gelip ilk yıkamayı kendisi yapacağını söyledi. Şu konuda o ekibe gerçekten çok teşekkür ediyorum yaklaşık 9-10 saat çalışmak çok büyük bir özveri ve ciddiyet sabır gerektirir. Özellikle başımda Yağmur hanım gerçekten çok profesyoneldi. Süreci çok iyi yönetti. Diğer ekip arkadaşları da ha keza öyle hepsine çok çok teşekkür ediyorum.

Sonrasında otele geçip dinlendim çok bir zorluk yaşamadım uyukladım ama ara ara uyandım alışık olmadığım için kafamı bir yere değdiririm diye tedirginlik içerisindeyim kafamda zaten beton gibiydi oynatırken :D . Sabah kahvaltımı yapıp kliniğe geçtim cüneyt hoca önce bir losyon sıktı 20 dakika bekletti sonrasında yıkamaya geçtik. Köpük şampuanlada yıkadı. Evde kendim yıkarken 30 ar dakika bekletirsem daha iyi olacağını kabuk dökülene kadar 1 kere sonrasında 2 kere yıkamam gerektiğini izah etti. Yıkama şeklini babama anlattı. Dönor bölgeme bir şey sürüp sürmeyeceğimi sorduğumda sürmemi istemedi kurumasını oksiyen almasını söyledi. Kabum yıkamasını da anlattı sonra lazer cihazında bi yarım saat kadar oturup sonrasında ayrılıp memleketime döndüm.

Gidip konaklanayacak arkadaşlar içinde banada Cüneyt hoda önerdi 10 dakikalık mesafede The Public Ortaköy diye butik otel tavsiye etti. Fiyatıda makuldu 3000₺ ye kaldık içeriside olduğunda hijyenik ve lükstü tamamıyla f/p.

Belki okursunuz okumazsınız tamamını bilmem ama benim gibi böyle çekincesi olup pimpirikli insanlar var ise en şeffaf haliyle bilmesini istedim. Çünkü bende bu forum sayesinde çok çok önceki gönderileri dahi okuya okuya bu cesareti bulup cahillik yapmaktan kurtuldum. Hintell e tekrardan çok teşekkür ediyorum bu formu kurduğu için Allah onunda gönlüme göre versin inşallah.

Görsellerimi de yüklüyorum siz değerli arkadaşların öneri yorum görüşleri ve tavsiyelerini bekliyorum şimdiden herkese teşekkür ederim.

02.06.2026
FIRAT YÜKSEL
1’li 270/350
2’li 1150/1100
3’lü 2070
4’lü 1120
Sakal 300
Toplam 5000

Yksel.frat

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 20
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #1 : 03 Haziran 2026, 23:47:46 »
EK FOTOLAR

Yksel.frat

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 20
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #2 : 03 Haziran 2026, 23:49:35 »
EK FOTOLAR

baba yorgun

  • Aktif Üye
  • Jr. Member
  • *
  • İleti: 58
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #3 : 04 Haziran 2026, 01:30:03 »
Ekiminiz hayırlı olsun umarım çok güzel sonuç alırsınız. İlk yıkama sonrası ve donör bölgenizin ekim sonrası görsellerini de paylaşır mısınız.
Sunt lacrimae rerum...

Yksel.frat

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 20
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #4 : 04 Haziran 2026, 09:17:50 »
Teşekkür ederim. İnşallah. Şuanda ödem suratıma inmesin diye bi bandaj sarmıştımta her ihtimale karşı 2 güne atayım hocam.

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #5 : 04 Haziran 2026, 09:22:09 »
Cüneyt hoca alt-orta segmentte en başarılı bulduğum ekimci.
Gerek ekim planlaması, gerek donor management'ı, gerekse ekim sonrası mevcut saçları korutma protokolü (bunu da topikal finasteride ile yapıyor yani yan etki neredeyse yok) çok başarılı.
Bir de traşsız yaptığı için ekimleri sosyal hayata dönüş çok daha hızlı oluyor.
Ön saç çizgisi gelecek dökülmeleri hesap ederek yapılmış. Abartısız bir şakak tasarımı. Gerçekten beğendim bu planlamayı.

Mutlu büyümeler.

Hodrimeydan41

  • Aktif Üye
  • Full Member
  • *
  • İleti: 216
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #6 : 04 Haziran 2026, 09:53:23 »
Cüneyt hoca alt-orta segmentte en başarılı bulduğum ekimci.
Gerek ekim planlaması, gerek donor management'ı, gerekse ekim sonrası mevcut saçları korutma protokolü (bunu da topikal finasteride ile yapıyor yani yan etki neredeyse yok) çok başarılı.
Bir de traşsız yaptığı için ekimleri sosyal hayata dönüş çok daha hızlı oluyor.
Ön saç çizgisi gelecek dökülmeleri hesap ederek yapılmış. Abartısız bir şakak tasarımı. Gerçekten beğendim bu planlamayı.

Mutlu büyümeler.
bu kadar 5000 gibi yüksek greftlerde neden traşşız ekim yapıyoki hadi 2000 ekse tamamda 5 bin için traşşız ekim hem gereksiz hemde bence çirkin görüntü ama son zamanlarda forumda sıkça ekimlerini görüyorunuz

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #7 : 04 Haziran 2026, 10:31:13 »
bu kadar 5000 gibi yüksek greftlerde neden traşşız ekim yapıyoki hadi 2000 ekse tamamda 5 bin için traşşız ekim hem gereksiz hemde bence çirkin görüntü ama son zamanlarda forumda sıkça ekimlerini görüyorunuz

Ben de full tıraşlı tercih ederdim ama bazıları bu şekilde tercih ediyor sosyal hayata hızlı dönmek için. Cüneyt hoca bir risk görse, düzgün ve sağlıklı olmayacağını düşünse tıraşsız yapmazdı.

Yksel.frat

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 20
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #8 : 04 Haziran 2026, 11:07:42 »
Benim için farketmezdi, size nasıl uygun görürseniz nasıl daha iyi oluyorsa öyle olsun hocam dedim. Birde bazı konularda zararlı olduğu yazıyordu onu da sordum. İşçilikle alakalı olduğunu belirtti hiçbir sıkıntı açmayacağını daha kısa sürede yusufun beyin dediği gibi sosyal hayata döneceğimi önerdi bende kabul ettim.

Ön saçizgisi olarakta ben hiç karışmak istemedim bilgim olmadığından ötürü kaşlarımı kaldırdım ona göre çizim yapıldı. Ekilebilecek en son yer olduğunu belirtti hocada. Dökülmem olmadan öncede alnım genişti. Hatta ilerde mi ki diye bile düşünmedim değil uzayınca tam manasıyla belli olur  ;D

Dediğiniz topikal versiyonu verdi hocamız kabul dökümü sonrası kullanacakmışım birde artı olarak multivitamin omega 3 d3k2 ve beslenme planı önerdi cüneyt hoca xpecia sormayı unuttum heralde o kısmı hatırlamıyorum. Sizce xpeciada kullanayım mı yusuf bey öneriniz nedir ?

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #9 : 04 Haziran 2026, 11:25:12 »
Xpecia sana kalmış asıl oyuncu burada topikal fin ama ufak bir destek sunar xpecia. Ben kendim kullanmıyorum çünkü zaten fin'den gelen DHT bloklama son derece yeterli o yüzden saw palmettoya gerek kalmıyor. Onun haricinde içinde bulunan vitamin, biyotin vs. eksiğim yok. Mantığım da şu, her zaman minimum ilaçla maksimum etki almak o yüzden şu an sadece fin + min kullanıyorum. Ama kullanmak istersen de kullan. Vitamin konusunda fazlası biliyorsun depolanmıyor (istisna var mı hatırlamıyorum) ve idrarla atılıyor o yüzden eksiğin varsa kullan. Aile hekimliğine giderek ücretsiz bir şekilde kan vererek anlayabilirsin.
Beslenme planı zaten genel sağlık için önemli.
Topikal'i aksatma en önemlisi o.

Yksel.frat

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 20
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #10 : 04 Haziran 2026, 11:56:04 »
Ekim öncesi biotin çinko magnezyum demir folik asit vs kullanıyordum. 1 ay sonra değerlerime baktıracağım. Topikal versiyonda fin min ve adenozin yazıyor üzerinde. Ozaman xpecia yerine hocanın önerdi nutraxin ya da pharmaton multivitaminlerden mi alayım bilemedim onca çabaya karşılık bende güzel bir şekilde desteklemek istiyorum çünkü gerçekten o 9-10 saatlik süreç yıpratıcı sonrasında bakım ilgilenmesi ha keza.

Efo

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 1
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #11 : 04 Haziran 2026, 14:51:47 »
Bende Cüneyt hocada oldum şu an 19. gün, Cüneyt beyin şahsı ve ekip hakkınadaki sözlerinize katılmakla birlikte sürecinizi takip edeceğim, geçmiş olsun

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #12 : 04 Haziran 2026, 15:44:20 »
Ekim öncesi biotin çinko magnezyum demir folik asit vs kullanıyordum. 1 ay sonra değerlerime baktıracağım. Topikal versiyonda fin min ve adenozin yazıyor üzerinde. Ozaman xpecia yerine hocanın önerdi nutraxin ya da pharmaton multivitaminlerden mi alayım bilemedim onca çabaya karşılık bende güzel bir şekilde desteklemek istiyorum çünkü gerçekten o 9-10 saatlik süreç yıpratıcı sonrasında bakım ilgilenmesi ha keza.

Hocam vitamin eksiğin varsa vitamin alman gerekir yoksa neden alacaksın ki? Lisedeki biyoloji dersimde yanlış hatırlamıyorsam birkaç istisna dışında vitaminlerin fazlası idrarla atılıyordu. Eksiğin varsa amenna kullan ama yoksa vücuduna yük etme. Biyotin eksikliğin yoksa tamamen çöp.
Topikal versiyon çok güzel. İçindeki min ile adenozin birbirini destekler, saçın anagen fazını uzatır. Finasteride ise DHT etkinliğini azaltır / kaldırır. Bu serum en önemlisi ki zaten Cüneyt hoca ısrarla kullanılmasını istiyor bu sebepten.

Yksel.frat

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 20
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #13 : 04 Haziran 2026, 15:53:06 »
Aile hekimim vermişti onları kan değerleri sonrasında hocam bir ay sonra bir daha tahlil yaptırıp durumu ona göre bakarım olmadı.
Serumda fin oranını bi arkadaşta baya açıklamıştınız oral olarak yanına ekleyince %5-6 lık bir fark ediyordu yanlış hatırlamıyorsam belli bir mg üstü etkisi olmuyor gibiydi. Oral olarak yan olarak eklemeye gerek yok mu dersiniz.

Yusuf33

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 1256
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cüneyt Coşkun 5000 GREFT YAŞ 27 02.06.2026
« Yanıtla #14 : 04 Haziran 2026, 15:59:24 »
Finasteride tip 2 alfa reduktaz enzimini tamamen bloklayarak %70 DHT kırar. Bunu 1mg ile başarabiliyorsun. Aldığın ilacın dozunu arttırman yan etki olasılığını arttırır başka bir şeye yaramıyor çünkü zaten tip 2'nin tamamını blokluyorsun tip 1 'e de etki etmiyor.

Zaten bu ilaç başta prostat ilacı olarak çıktı ve 5mg idi. Prostat için kullananlarda saç çıkışı gözlemleyince ideal bir doz aralığı araştırıldı. Görüldü ki 1 mg ile 5 mg arasında saç açısından bir fark neredeyse yok o yüzden 1 mg olarak piyasaya Merck tarafından Propecia ismiyle sürüldü.

Tablo zaten özetliyor. Yani 1mg finasteride'in üstü yok. Sadece dut'a geçebilirsin daha çok etkinlik için.

Kaynak :

 

Facebook Twitter Instagram