Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 1-1.5 senedir saç ektirmek istiyordum ve oldukça korkup çekiniyordum ne zaman cesaretlensem bi şekilde olmuyordu.Bir nebzede deneyimler kulaktan kulağa dolma reklam botlarını görerek ve en yakın arkadaşımın istanbuldan ekip gelmesiyle çim adam ve seyrek görüntüsü baya baya beni üzmüştü. En son googleda araştırmalar yaparken bu forma rastladım çokda uzun bir üyeliğim yok aslında. Bu formu kuran HİNTELL başkandan Allah razı olsun demek isterim. Her şey şeffaf ve net bi kaç klinik ismini vermeyeceğim instagramda yüksek grefle güzel sonuçlar aldığını görünce bi umut seviniyordum ki ta ki burada ki ifşalarını görene kadar

Neyse gel gelelim benim sürecime az çok bu forumdaki arkadaşlar gibi bende kamera ve aynalara küsmüştüm. Forumdaki yorumlar ekimler neticesinde CÜNEYT HOCA ERS CLİNİC MEDEKS VE ŞAHİN HOCA ciddi şekilde güzel ekimlerine şahit oldum. Ha sadece bunlar mı sadece iyi ekim yapıyordu hayır tabiki sektörde hepsi aynı benzerlikte hepsininin kendince güzel işcilikleri var tabiki. Ama bi ASMED veya Serkan Aygın’a gidipte herhangi bir ekim grubuna düşeceğime bileceğim bir ekiple makul fiyat politikasında ekim yaptırmak mantığıma yattı.Sonuçta bu dönor hepimizde sınırlı sayıda riske atmak istemedim fiyat konusunda bütçe sınırım yoktu ama 2800 euro ha serkan aygına vermişim de cüneyt hocaya ekibine düşmüşüm gibi 60bin vermişim olarak düşündüm.Bu zamana kadarda hiçbirini arayıp bilgi almadım işin aslında. En son Cüneyt hocanın 4700-4800 greft ektiği arkadaşları görünce kendimi onlara benzetip ön çizgilerinin çıktığını doğallını görünce bi anlık gazla arayıp kendisiyle görüştüm. İnanın hiçbir soruma sıkılıp bunalmadan şeffafca ve güzel şekilde açıkladı. Olmayacağa olmaz olacağa olur net ifadeler kullando muallaklı konuşmadı benimle. Hatta ilüzyon gibi bir şeye benzer ekim dedi 17 senedir bu sektörde olduğunu 5500 den fazla ekim tecrübesi olduğunu vs belirtti ekip arkadaşlarıyla da uzun süredir çalıştığını iletti. Sonrasında hali hazırda saç donör bölgemi vs görsel olarak ilettim. Donör bölgemin güzel olduğunu tek seansta kapatıcılığı yakalayacağını belirtti ama tek korkum normal yaşantıda iğneden dahi korkan fobisi olan birisiyim. Bunlarıda anlattım sedasyon seçeneğini tavsiye etti çok minimize olacağını konuştuk. Sonrasında fiyatta anlaşıp babamın sayesinde bayram sonu al kurtul dedi ve randevuyu aldım.
02.06.2026 tarihinde sabah 7.3-8 gibi eastetich center adlı beşiktaşda kliniğe geçtim. Cüneyt hoca çizimleri yaptı 5400 greft ön görmüştü telefonda çizimler sonrasında 5000 greftin makul olduğunu ve donör alandaki köklerin çoklu olduğunu ve hali hazırda dökülmeye yüz tutmuş var olan saçlarında medikal tedavi ile güçleneceğini belirtti. Sonrasında ödemeyi yapıp operasyanın gerçekleşeceği kata indik. Özlem hanım traşımın kabasını yaptı sonrasında ise cüneyt hoca ince ayarlarını yapıp operasyon yapılacak alana götürdü. Belki komik gelir ama o raddeye kadar hala bırakıp gitmek istedim o korkudan dolayı betim benzim atıp kireç gibi olmuştum. Allah razı olsun ekip arkadaşlar ve cüneyt hocadan dikkatimi dağıtıp o sırada damar yolum açıldı ve anestezi doktorunu beklerken yarım kalan ön çizgimi tekrar tekrar içine sinene kadar yağmur hanımla istişare edip ince dokunuşlar yaptı cüneyt hoca. Sonrasında anestezi doktoru geldi 9.3 gibi yaşımı kilomu boyumu sordu o esnada tamamen bilincim kayboldu hiçbir şey hatırlamıyorum o geçen süre zarfında. En çok korkumda anestezi etkisinde ani refleksle uyanır o kök toplayan cihazın kafamı keser mi gibiydi :DD Ama öyle olmuyormuş bilincim yerine ufak ufaka gelmeye başladığında bile parmağımı dahi zor oynatıyor farklı dünyalarda yaşıyor gibiydim. Bilincim yerine geldiğinde Yağmur hanım ve Nursena hanım yanlış olmasın isimler kök toplama işlemi yapıyordu. Yağmur hanım mikro motorla çalışıyor nursena hanım topluyor arkadaki 3 hanımefendide ayrıştırıyordu. Bilincim açıldıkta acı olursa hemen söyleyin dediler. Öyle ahım şahım bir acım olmadı sadece bazı bi kaç kısımda sıcaklık hissettim o anlarda söylediğimde Yağmur hanım anestezi ile lokal hemencecik halleti. Gerçekten çok merhametli ve insan halinden anlayan anlayışla süreci korkumu tamamen profosyonel şekilde yönettiler. Cüneyt hoca ara ara gelip kontrollerde bulundu. 12.15 gibi gibi kök toplama süreci bitmiş ve başka bir odaya götürüp yemeğimi getirdiler. Yemeğimi yiyip 12.45 gibi tekrardan operasyon odasına geçtik. Başlamadan bir xanax verdiler köklerimi ayırıp dolapta bekletmişler hangisinin nereye ekileceği tabloyla şema şekilde yazmışlar gerçekten şahane bir işçilikti. Yanlış anlamadıysam 6 lı kök çok denk gelmediklerini bende bir çok olduğunu ve çıkanlarında çoklu greft olduğunu anlattı yağmur hanım sonrasında uzandım damar yolumda o gün almam gereken antibiyotik ağrı kesici vs serum içerisinde verildi. Yağmur hanımda ve nursena hanım adrelin enjekte edip ekime başladılar. O sırada uyuklamışım bi ara uyandığımda cüneyt hocada ordaydı ön çizgi şakaklarla vs ilgili konuşuyolardı tam hatırlayamıyorum. Gözümü açtığımda saat 5 gibiydi cüneyt hoca başımdaydı az kaldığını belirtti yarım saat sonra ekimim bitti. Kafamı bandajlayıp resimlerimi çektiler. Sonrasında bir odaya aldılar Cüneyt hoca gelip kullanmam gereken ilaçları antibiyotik ağrı kesici vs boyunluk şampuan onları anlattı bugün hiçbir şey içmeme gerek olmadığını serum içersinde verdiklerini söyledi yarın gelip ilk yıkamayı kendisi yapacağını söyledi. Şu konuda o ekibe gerçekten çok teşekkür ediyorum yaklaşık 9-10 saat çalışmak çok büyük bir özveri ve ciddiyet sabır gerektirir. Özellikle başımda Yağmur hanım gerçekten çok profesyoneldi. Süreci çok iyi yönetti. Diğer ekip arkadaşları da ha keza öyle hepsine çok çok teşekkür ediyorum.
Sonrasında otele geçip dinlendim çok bir zorluk yaşamadım uyukladım ama ara ara uyandım alışık olmadığım için kafamı bir yere değdiririm diye tedirginlik içerisindeyim kafamda zaten beton gibiydi oynatırken

. Sabah kahvaltımı yapıp kliniğe geçtim cüneyt hoca önce bir losyon sıktı 20 dakika bekletti sonrasında yıkamaya geçtik. Köpük şampuanlada yıkadı. Evde kendim yıkarken 30 ar dakika bekletirsem daha iyi olacağını kabuk dökülene kadar 1 kere sonrasında 2 kere yıkamam gerektiğini izah etti. Yıkama şeklini babama anlattı. Dönor bölgeme bir şey sürüp sürmeyeceğimi sorduğumda sürmemi istemedi kurumasını oksiyen almasını söyledi. Kabum yıkamasını da anlattı sonra lazer cihazında bi yarım saat kadar oturup sonrasında ayrılıp memleketime döndüm.
Gidip konaklanayacak arkadaşlar içinde banada Cüneyt hoda önerdi 10 dakikalık mesafede The Public Ortaköy diye butik otel tavsiye etti. Fiyatıda makuldu 3000₺ ye kaldık içeriside olduğunda hijyenik ve lükstü tamamıyla f/p.
Belki okursunuz okumazsınız tamamını bilmem ama benim gibi böyle çekincesi olup pimpirikli insanlar var ise en şeffaf haliyle bilmesini istedim. Çünkü bende bu forum sayesinde çok çok önceki gönderileri dahi okuya okuya bu cesareti bulup cahillik yapmaktan kurtuldum. Hintell e tekrardan çok teşekkür ediyorum bu formu kurduğu için Allah onunda gönlüme göre versin inşallah.
Görsellerimi de yüklüyorum siz değerli arkadaşların öneri yorum görüşleri ve tavsiyelerini bekliyorum şimdiden herkese teşekkür ederim.
02.06.2026
FIRAT YÜKSEL
1’li 270/350
2’li 1150/1100
3’lü 2070
4’lü 1120
Sakal 300
Toplam 5000